مشاوره زیبایی
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه

sebastopol-ca-home-gym-equipment-store

هر چند این دو  تمرین مشابه هم هستند  اما فشار کاملا یکسانی ندارند. در اسکوات از جلو به این علت که وزنه در مقابل بدن نگه داشته می شود در طول ورزش بالاتنه در وضعیت صاف تری قرار می گیرد و اصولا به این مفهوم  است که فشار زیادتری روی عضلات چهار سر شما اجر می شود و در عوض فشار وارد شده به پشت پا و باسن نسبت به اسکوات معمول کاهش می یابد

اگر احساس می کنید که اسکوات معمول فشار مورد نظر را به چهار سر شما وارد نمی کند و در عوض فشار زیادی به پشت و پا و باسن منتقل می شود اسکوات از جلو جایگزین مناسبی بشمار می آید
کدام انتخاب برای ساختن حجم بیشتر در عضلات پا مناسب تر است : وزنه های سنگین و تکرارهای کم ۶ تکرار در هر ست یا وزنه های سبک تر و تکرار های بیشتر ؟

 

رنج تکرارهای که برای پاسخ گویی مناسب عضلانی ایده آل است بستگی به ترکیب فیبرهای عضله دارد فیبر های عضلانی کند انقباض تمایل به پاسخگویی بهتر به رنج تکرارهای بیشتر دارند و در مقابل فیبرهای عضلانی تند انقباض برعکس هستند ولی وقتی صحبت از عضلات پاست کمی موضوع پیچیده تر است عضلات پشت پا بطور معمول دارای فیبر های تند انقباض بیشتری هستند در حالی که عضله چهار سر ران فیبر های کند انقباض بیشتری دارد در نگاه اول رنج تکرارهای متوسط بین ۸ تا ۱۰ تکرار بهترین انتخاب بنظر می آید و برای شروع مناسب است ولی وقتی عکس العمل متفاوت عضلات در برابر بار کاری متفاوت را در نظر بگیرید متوجه می شوید که باید رنج متفاوتی از تکرار ها را مورد استفاده قرار دهید از ۶ تکرار در هر ست بعنوان مرز پایینی دامنه تکرارها تا ۱۵ الی ۲۰ تکرار بعنوان مرز بالایی تکرار ها از این طریق نه تنها رنج ایده آلی از تکرار ها را مورد استفاده قرار داده اید بلکه از عکس العمل های متفاوت عضله در برابر محرک های اعمال شده هم بهره مند می شوید .

منبع : edcoan.ir

5 1000
ارسال شده در 8 دی 1393 توسط با موضوع ورزش و سلامتی
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x