vb12

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

با خوردن غذای حاوی این ویتامین و ورود آن به دهان همزمان یک عامل پروتئینی ترشح می شود که بهB12 متصل می شود و محافظت از آن را تا ابتدای روده بر عهده می گیرد. در تولید سلولهای بدن نقش دارد و نقش آن مانند اسید فولیک،شرکت در همانند سازی ژن های هسته سلول است . تکثیر سلولی در دستگاه گوارش، مغز استخوان و بافت عصب با کمکB12 صورت می گیرد .

–    ويتامين B12 حلال در آب است.

–    ويتامين B12 در پنير موجود است و براي توليد گلبول‎قرمز و رفع عفونت مورد نياز است.

–    مصرف B12 از زود سفيدشدن مو جلوگيري مي‎كند.

–    كساني كه كم خون هستند و ضعف قواي جسمي دارند و دوره نقاهت را مي‎گذرانند بايد از ويتامين B12 استفاده كنند.

–  بايد گفت كه ويتامين B12 در گياهان پيدا نمي‎شود و اين موضوع را كساني كه خام گياه خواري مي‎كنند در نظر داشته باشند و به طريقي كمبود ويتامين B12 را جبران كنند.

–    ويتامين B12 تنها ويتاميني است كه داراي مواد معدني ضروري مي‎باشد.

–    ويتامين B12 به تنهايي جذب نمي‎شود لازم است كه همراه آن كلسيم هم مصرف شود.

–    مقدار مورد نياز براي بزرگسالان 2 ميلي‎گرم و دوران بارداري 6/2 ميلي‎‎گرم مي‎باشد.

–  مشكل ديگري كه وجود دارد علائم كمبود B12 دير مشخص مي‎شود ممكن است تا 5 سال پنهان بماند، دوستان خام‎خوار(گياه‎خوار) متوجه اين موضوع باشند.

– ويتامين B12 براي توليد و بازسازي سلول‎هاي قرمز ضروري مي‎باشد.

– كمبود ويتامين B12 باعث ناراحتي عصبي و كم‎خوني مي‎گردد.

– استفاده از مشروبات الكلي و شب‎زنده‎داري باعث از بين رفتن ويتامين ‎B12 مي‎گردد. بطوركلي شب‎زنده‎داري باعث بالارفتن فشارخون مي‎گردد. بهترين زمان براي خواب 3 ساعت بعد از اذان مغرب تا اذان صبح است.

– ويتامين B12 اشتهاي كودكان را زياد مي‎كند و به رشد آن‎ها كمك مي‎كند.

– ويتامين B12 در جذب پروتئين، چربي به كربوهيدارت‎ها كمك مي‎كند.

– ويتامين B12 برطرف كننده خستگي و توليد انرژي را زياد مي‎كند.

– ويتامينB12  متعادل كننده حافظه، تمركز و تعادل مي‎باشد.

– الكل و داروهاي خواب‎آور و همچنين آب و نور آفتاب و استروژن و مواد اسيد و قليايي دشمن B12 هستند.

– افراد مسن به سختي اين ويتامين را جذب مي‎كنند و نياز به مكمل آن از طريق تزريق را دارند.

– ويتامين B12 در پنير، جگر، ماست، گوشت، تخم‎مرغ و قلوه يافت مي‎شود.