brown-sugar

بر اساس یافته های مرکز دیابت آمریکا افراد تمام شیرین کننده را باید با شکر یکسان بدانند

گاهی ادعا می شود که نوعی شکر خاص شاخص گلیسمی پایین تری دارد. اما متاسفانه این شاخص ها استاندارد نیست و نمی توان زیاد به آنها اهمیت داد.

اگر فردی بالغ و سالم هستید، مقدار شکر یا قند اضافی مصرفی خود را در طول روز کمتر از 10 درصد کالری روزانه نگه دارید. اگر مبتلا به دیابت هستید یا قند خونتان بالا است، شاید بهتر است با مشورت دکتر جایگزینی برای شیرین کننده های خود پیدا کنید.

افراد معمولا برای بدست آوردن شیرین کننده ای سالمتر به سراغ شیرین کننده های جایگزین می روند، اما برخی تحقیقات اظهار داشته اند که این جایگزین ها در برخی مواد می توانند تاثیرات منفی به جای بگذارند از جمله ایجاد تغییر در باکتری های روده و یا حتی تحت تاثیر قرار گرفتن تنظیمات سیری در مغز.

انواع مایع شیرین کننده ها مانند عسل یا ملاس، می توانند در کنار شیرینی به شما آنتی_اکسیدان و مواد معدنی نیز برسانند.

هفته ای دو کیلو وزن کم کنید !

تا کنون بیش از 3000 نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند. این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ زیر بزنید

پس این انتخاب ها در کنار کالری یکسانی که با شکر دارند می توانند مزایای مواد مغذی را نیز داشته باشند.
شکر قهوه ای نیز نام دیگری از شکر است و ممکن است برخی افراد فکر کنند در مقایسه با شکر سفید گزینه سالم تری است.

با این حال شکرقهوه ای از نظر مواد مغذی برتری نسبت به به شکر سفید ندارد. با اینکه موارد استفاده آنها کمی متفاوت است، اما در مصرف هر دو باید مواظب بود

دکتر کرمانی