با رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی وزنتان را کاهش دهید

 

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

از آنجایی که به وزن ایده آل اهمیت زیادی باید بدهیم، این مطلب را با عنوان با رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی وزنتان را کاهش دهید، برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. چاقي را جدي بگيريم و براي درمان آن نزد متخصص برويم و درمان را بصورت اصولي انجام دهيم. کساني که براي کاهش وزن، رژيم‌هاي متعدد مي‌گيرند و وزنشان کم و زياد مي‌شود، در حقيقت به خودشان ظلم و بدنشان را به درمان چاقي درآينده مقاوم‌تر کرده‌اند!   

 

رژيم غذیی و فعاليت فيزيکي دو فاکتور گريزناپذير کاهش وزن

رژيم غذايي و فعاليت فيزيکي دو فاکتور گريزناپذير در درمان چاقي و کاهش وزن به شمار می آید. در کنار اين دو عامل مهم که اگر رعايت نشود، درمان چاقي هيچ اثري ندارد، استفاده از برخي داروها و دستگاه‌هايي که براي چاقي موضعي استفاده مي‌شوند نيز کاربرد دارند اما نکته حايزاهميت اين که همه اين موارد بايد زير نظر متخصص و افراد آموزش‌ديده صورت گيرد.

 

بيماران چاق شرايط مختلفي دارند و به همين دليل تجويز دارو فقط و فقط بايد زير نظرمتخصص باشد و از مصرف خودسرانه برخي داروهاي تبليغ شده به شدت خودداري کرد.

 

«داروهاي درمان کننده چاقي بايد زير نظر متخصصان تجويز شوند»، براي کاهش وزن، هر دارويي را که هر فردي توصيه مي‌کند و يا در مراکز خاص تبليغ مي شود، استفاده نکنند و  بطور حتم به متخصص و کارشناس تغذيه مراجعه کنند.

 

بسياري از داروهايي که با عنوان داروي گياهي در بازار هست و متأسفانه با هجمه زياد، در اينترنت و ماهواره‌ تبليغات وسيع مي‌شوند و گاه در آرايشگاه‌ها و مراکز غيرپزشکي بفروش مي‌رسند، در حقيقت مخلوط و معجوني از داروهاي مضر هستند که در طولاني‌مدت و حتي در کوتاه‌مدت به سلامتي بدن آسيب مي‌رسانند و عوارض جبران‌ناپذير بدنبال دارند.

 

ماده غذايي بد در تغذيه نداريم؛تعادل مصرف را بهم نزنيد!

در تغذيه ماده غذايي بدي نداريم و حتي پيتزا و يا يک ساندويچ که با عنوان فست‌فودها شناخته مي‌شوند، هم بد نيستند، اما آنچه غذا را بد مي‌کند، بهم خوردن تعادل است.

وقتي تعادل را بهم بزنيم، يعني هفته‌اي يکبار فست‌فود يا آجيل و گردو و خرما را بي‌رويه مصرف مي‌کنيم،بايد منتظر عواقب چاق‌کننده آن باشيم!

 

وقتي متخصصان تغذيه مي‌گويند خرما خوب است؛به اين معني نيست که با هر ليوان چاي، چند عدد خرما بخوريم که روزانه به 10 تا 15عدد برسد!خرما خوب است اما در کل روزي دو عدد!

اگرچه خرما، غذايي است که مواد معدني مانند پتاسيم زيادي هم دارد اما کالري خيلي زيادي دارد.

این مطلب توسط بهزاد زیبایی، کارشناس ارشد تربیت بدنی تهیه شده است.