images (1)

 

ارزوی تمامی ما یک زندگی شاد و سالم در کنار اعضای خانواده است افراد شاد از یک قوانینی پیروی می کنند میخواهیم انها را به شما بیاموزیم

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

1.طبق گفته محققان آمریکایی بیماری و ناخوشی کمتر به سراغ مذهبی ها می رود!

حتما شما هم متوجه شده اید که آرامش خاصی در افراد معتقد و مذهبی وجود دارد. در واقع مذهبی ها آرام تر و صبورترند و راحت تر می توانند با مشکلات زندگی کنار بیایند. اخیرا محققان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که عملکرد مغز مذهبی ها باغیر مذهبی ها متفاوت است و این افراد کمتر به بیماری های گوناگون مبتلا می شوند.

در واقع به عقیده محققان افراد مذهبی بدن سالم تری دارند و کمتر مریض می شوند. اعتقادات مذهبی این افراد مانند سپر بلایی است که آن ها را در برابر مشکلات و ناملایمات زندگی محافظت می کند. پزوهشگران به این نتیجه رسیده اند که افراد مذهبی نه تنها سالم هستند بلکه در محیط های کاری نیز کمتر دچار استرس و تنش می شوند و علاوه بر این ها مذهبی ها کمتر از دیگران در معرض افسردگی و خستگی قرار می گیرند؛ چرا که معنا و مفهوم بیشتری برای زندگی قائل هستند و همین مسئله آن ها را در برابر مشکلات زندگی مدرن ایمن می کند.
2.ازدواج سبب محکم شدن استخوان آقایان می شود!

نتایج یک پژوهش آمریکایی نشان می دهد که ازدواج برای استخوان های آقایان بسیار مفید است؛ البته به شرطی که پس از بیست و پنج سالگی باشد.

نتایج تحقیق محققان دانشگاه UCLA ایالات متحده آمریکا نشان می دهد آقایان متاهل استخوان های محکم تری نسبت به همجنسان مجردشان دارند؛البته این مسئله در مورد افرادی صادق است که پس از بیست و پنج سالگی ازدواج می کنند. محققان برای دستیابی به این نتیجه جالب، نتایج پژوهش هایی را که در محدوده سال های 1995 تا 2005 بر روی مردان 25 تا 75 ساله انجام شده بود مورد بررسی قرار دادند.

همچنین محققان، تراکم استخوانی و دیگر عوامل مربوط به سلامت استخوان ها مانند مصرف برخی از داروها یا بیماری ها را بررسی کردند. آن ها یه این نتیجه رسیدند که استخوانهای آقایانی که قبل از 25 سالگی ازدواج کرده اند در ناحیه ستون فقرات استحکام کمتری دارد اما بعد از این سن استخوان ها به میزان قابل توجهی تقویت و محکم تر می شوند.

محققان دلیل این مسئله را این گونه توضیح می دهند که آقایان قبل از 25 سالگی تحصیلات بالایی ندارند و اغلب درآمدشان کم است؛ به همین دلیل همیشه با استرس خرج و مخارج زندگی مواجه هستند که بر روی سلامتی شان تاثیر منفی می گذارد. توجه داشته باشید که سلامتی فقط به رژیم غذایی بستگی ندارد بلکه عوامل اجتماعی و شرایط زندگی نیز روی سلامت تک تک افراد تاثیر می گذارد.
3.رژیم های لاغری سرشار از پروتئین برای کلیه ها مضر است.

نتایج پژوهش محققان اسپانیایی نشان می دهد که رژیم های لاغری سرشار از پروتئین تاثیری منفی بر روی عملکرد کلیه ها دارد. این رژیم های لاغری مانند رژیم اتکینز، دوکان و غیره در سال های اخیر طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است؛ زیرا نتیجه بخش است و باعث لاغری می شود.

در این نوع رژیم لاغری 30 تا 50 درصد کالری های دریافتی به صورت پروتئین است و به همین دلیل به آن رژیم های پرپروتئین می گویند. این رژیم ها اشتها را کاهش می دهد و به همین دلیل میزان کالری دریافتی کمتر می شود.

محققان آمریکایی بر روی 20 موش آزمایشگاهی بررسی هایی را آغاز کردند.آنها این موش ها را به دو گروه تقسیم کردند و به گروه اول رژیم پر پروتئین دادند که حاوی 45 درصد پروتئین بود و گروه دوم رژیم عادی در پیش گرفتند. محققان این موش ها را به مدت 12 هفته تحت نظر گرفتند که معادل 9 سال زندگی در انسان است.

نتایج بررسی ها نشان می دهد که رژیم های لاغری پرپروتئین باعث شد این موش ها در مدت 12 هفته 10 درصد از وزن خود را از دست بدهند اما در عوض مشکلاتی در اوره و کلیه این موش ها مشاهده شد. این گونه رژیم ها باعث افزایش کلسیم ادراری می شود تا حالت اسیدیته بر اثر مصرف زیاد پروتئین را جبران کند. زمانی که PH ادرار اسیدی و میزان کلسیم آن نیز بیشتر می شود احتمال تشکیل سنگ کلیه به مراتب بالا می رود.علاوه بر این محققان مشاهده کردند وزن کلیه های این موش ها نیز به میزان 22 درصد بیشتر شد.

به عقیده محققان دنبال کردن رژیم های لبریز از پروتئین در طولانی مدت اثر منفی در سلامتی انسان به بار می اورد. در واقع میزان آسیب این گونه رژیم ها به کلیه ها همچنین به مواد غذایی دیگر برنامه غذایی بستگی دارد. باید بدانید که مصرف میوه و سبزیجات زیاد خطر تشکیل سنگ کلیه را کاهش می دهد؛ به همین دلیل این مواد غذایی مقدار زیادی پتاسیم و منیزیم دارند که حالت اسیدی این گونه رژیم ها را جبران می کنند.

توصیه می کنیم اگر رژیم غذایی تان حاوی میزان زیادی پروتئین است، در کنار آن مصرف میوه و سبزیجات را نیز افزایش دهید تا به کلیه هاتان آسیبی وارد نشود.

4.سرما باعث لاغری می شود.

اگر به هر دری می زنید که لاغر شوید باید بدانید که سرما هم یکی از شیوه های لاغری است. محققان هلندی معتقدند که هر چقدر بیشتر سردتان باشد، کالری بیشتری خواهید سوزاند. اگر وسط زمستان شوفاژهایتان خراب شد و از سرما لرزیدید، نیمه پر لیوان را ببینید.

به گفته محققان سرما یکی از سالم ترین و کم هزینه ترین روش ها برای لاغری است؛ چرا که بدن برای مقابله با سرما و تنظیم دمای خود انرژی بیشتری می سوزاند.محققان برای بررسی تاثیر سرما بر سوخت و ساز بدن از داوطلبان خواستند که به مدت 10 روز، هر روز 6 ساعت را درهوای سرد بگذرانند. نتیجه این شد زمانی که سرما کمی لرزه به اندام می اندازد، بدن کالری بیشتری می سوزاند؛ زیرا معتقدند افرادی که قصد لاغری دارند و یا نمی خواهند چاق شوند بهتر است دمای منزل یا محل کارشان را نزدیک به دمای بیرون تنظیم کنند و از گرم کردن محیط اطراف خود بپرهیزند.

به عقیده این محققان، دمای بالا و گرمای محیط زندگی نه تنها میزان چاقی را افزایش می دهد، بلکه باعث می شود که افراد نسبت به تغییر دما حساس تر و آسیب پذیرتر باشند.