6slide3

برای داشتن موهایی سالم و زیبا علاوه بر رعایت  همه موارد  مراقبتی،خوب است  این دفعه  کمی در عادات غذایی خود هم تجدید نظر کنید.رعایت این  موارد، علاوه بر حفظ سلامتی و زیبایی موها، پوستی زیبا و درخشان را به شما  به ارمغان خواهد آورد و در ضمن از سلامت بدن خود هم به خوبی مواظبت خواهید کرد.

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

 

در این مقاله، به چند مورد از این تغییرات اشاره خواهیم کرد:

۱-غذاهای آماده و کنسرو شده را حذف کنید.

۲- مصرف انواع سس ها، غذاها و گوشت های چرب و دودی را بسیار محدود کنید.

۳- سعی کنید به جای سرخ کردن مواد غذایی و ماهی ، آنرا بیشتر به صورت بخار پز یا پخته میل نمایید.

۴- به جای سرخ کردنی ها، سعی کنید روغن های سالم و مفید را بیشتر در سالاد ها استفاده کنید.

۵- تخم مرغ پخته را جایگزین نیمرو کنید.

۶- لبنیات پر چرب را حذف کرده و به جای آن از نوع کم چرب آنها را انتخاب نمایید.

۷- به جای خرید سوپ های آماده، خودتان انواع سوپ ها را در منزل تهیه کنید.

۸- تا می توانید سبزی و میوه را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید و فراموش نکنید آنها را به جای پخته، به صورت خام مصرف کنید.

۹- آرد سبوس دار و غلات کامل را جایگزین نوع سفید و ساده آن ها نمایید.

۱۰- مصرف شیرینی ، آب نبات و مرباهای صنعتی را بسیار محدود کرده و به میزان متعادل، آنها را در منزل تهیه و میل کنید.

۱۱- سعی کنید به جای آب میوه های صنعتی، از انواع سنتی نوشیدنی ها، دم کرده ها و آب سبزی در منزل استفاده کنید.این تابستان فرصت بسیر خوبی برای آشنایی بیشتر با نوشیدنی های سالم وگوارای ایرانی است.

۱۲- عسل را جایگزین شکر نمایید.

۱۳- به جای کره های حیوانی، از مارگارین استفاده کنید.

۱۴- آب معدنی بدون گاز بنوشید و آب های گاز دار را فراموش کنید.

۱۵- از نوشیدن الکل جدا پرهیز کرده و بیشتر چای سبز و نوشیدنی های سالم بنوشید.

منبع-http://www.mahsho.com