Dark-chocolate-could-reduce-heart-disease-risk-says-study_strict_xxl

انجير سرشار از ويتامين A مي باشد و اسيد چرب امگا ۳ و ۶ موجود در آن براي سلامت قلب مفيد است نتایج نشان داد که خطر بیماری های قلبی با مصرف متناوب و مکرر بادام زمینی( هر بار به مقدار کم) کاهش می یابد.زرشك به اثر تصفيه كننده و ضدعفوني كننده خون، منقبض كننده عروق، پايين آوردن تب، كاهش تورم و فشارخون، تنظيم وضربان عضلات قلب کمک می کند

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

برخی از مواد غذایی مادی آنتی اکسیدان هستند که می‌توانند از تجمع چربی در عروق پیشگیری کنند.

دکتر حمید عبدی متخصص تغذیه و رئیس بیمارستان دکتر شیخ مشهد با اشاره به خوراکی‌های مدافع قلب گفت: عدم تحرک، چاقی، دیابت، ژنتیک، استرس، غذاهای چرب، سیگار و فشار خون از عوامل تجمع چربی در عروق خونی و تنگ تر شدن آنها و در نهایت منجر به سکته قلبی می‌شود.

وی در ادامه گفت: خوراکی‌هایی که مادی آنتی اکسیدان هستند از تجمع چربی عروق قلبی جلوگیری می‌کنند، از جمله سیب که علاوه بر وجود آنتی اکسیدان سرشار از فیبر است و باعث پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی و تجمع چربی‌ها در عروق و شریان‌ها می‌شود.
این متخصص تغذیه تصریح کرد: بادام به دلیل وجود املاح معدنی از جمله (ویتامین E، پتاسیم و منیزیم) و چای سبز به دلیل اینکه خون را رفیق می‌کند موجب عبور از مجرای تنگ می‌شود، همچنین انجیر که علاوه بر فیبر فراوان سرشار از پتاسیم بوده و در کاهش فشارخون بالا نقش بسزایی را ایفا می‌کند.
وی در پایان یادآور شد: زرشک و آلبالو با کاهش فشار خون از بروز سکته‌های قلبی جلوگیری می‌کند، چرا که یکی از احتمالات بروز سکته‌های قلبی ناشی از فشار خون بالا است.