قرص‌های خواب ممکن است همیشه بهترین راه برای تسکین بی‌خوابی نباشند.
در برخی از افراد اصلاحات رفتاری- مانند تغییرات در رژیم غذایی، فعالیت جسمی یا محیط خواب- ممکن است بیخوابی را برطرف کند و خطرات کمتری هم داشته باشد.

برای اینکه بدانید آیا لازم است قرص‌های خواب‌‌‌آور را با تجویز پزشک مصرف کنید به این نکات توجه کنید:

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

بیخوابی باعث بروز مشکلاتی در فعالیت‌های روزمره‌تان مانند کار یا رانندگی شده باشد.
تغییرات سبک زندگی یا رفتاری به شما کمکی نکرده باشد.
دچار به علت بیخوابی احساس ناراحتی روحی می‌کنید.
بیخوابی شما به علت ابتلا به یک عارضه بهداشتی یا زیستی گذرا قابل پیش‌بینی است مثلا سندروم پیش‌ از قاعدگی یا عارضه جت‌زدگی (اختلال خواب به دنبال سفرهای طولانی‌مدت هوایی).