1383115_10151702815438977_1899683176_n

کلمه ” یوگا ” به عنوان ”  پیوستن به ‘ ترجمه شده، است ‘، . تکنیک ها و سنت های تاریخ یوگا  به 500 سال قبل از میلاد  برمیگردد! آیا  تمرینات کششی واقعا متفاوت از  یوگا  هستند؟ ” بیایید نگاهی به برخی از مزایای شناخته شده  یوگا که آن را از دیگر تمرینات کششی متفاوت میکند بیاندازم
یوگا در مقابل کشش – حرکات مشترک

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

آیا اغلب شما ورزش کششی انجام میدهید ؟  یوگا،  طیف وسیعی از جنبش مفاصل شما  است . “انواع مختلف ورزش های یوگایی را عضلات و مفاصل خاص را هدف قرار میدهد . این انعطاف پذیری مفاصل شما را افزایش می دهد.

ورزش کششی به درمان صدمات عضلات و استخوان سریعترکمک می کند .   همه ما آن را می دانیم و نیازی به گفتن نیست .  آیا می دانید  یوگا به منظور پیشگیری از صدمات در وهله اول شناخته شده است ؟ اکثر تمرینات یوگایی  استقرار صحیح در همه اوقات است. یوگا حرکات هماهنگ  برای تقویت  ماهیچه ها و استخوان ها را انجام میدهد.  حرکاتی  که به جلوگیری از آسیب مفاصل کمک میکند . آیا می خواهید از صدمات در وهله اول جلوگیری کنید؟
یوگا جسمی و روحی است

واقعیت این است که یوگا بر اساس ؛ حرکت انرژی  از طریق  خود بدن  است . یوگا که ما امروز می بینیم یک نوع از نسخه های سنتی است.  یوگا طرفداران زیادی دارد که سنت آن تا امروز حفظ شده است .  یوگا  انرژی حیاتی بدن است . آیا شما می دانید که مطالعات  منظم یوگا منجر به بهبود سطح انرژی می شود ؟ ما به این توافق رسیده ایم ، ما قادریم   در یک روش  بسیار بهتر با تمرین یوگا استرس را مهارکنییم
یوگا انعطاف پذیر است

هنگامی که شما ورزش کششی انجام می د هید ، عضلات انقباض  میابند  . یوگا  به انعطاف پذیری اساسی آن می افزاید . یوگا گروه های عضلانی اصلی مانند شکم و کمر را هدف قرار می دهد .   انعطاف پذیری در  ماهیچه های هسته ای زیاد میشود
یوگا گردش خون را بهبود می بخشد

ما فکر می کنیم این یکی از تفاوت های کلیدی بین یوگا و  تمرینات کششی است . . یوگا ورزش + تنفس است . یوگا شامل تکنیک های تنفس سخت است . این هدف برای حفظ و بهبود چرخه تنفس  بدن شما است .   به بهبود ظرفیت ریه، و سطوح گردش خون در بدن کمک میکند . ما لازم نیست که به شما بگویم که گردش خون بهتر منجر به جریان بهتر اکسیژن در بدن میشود ،چون شما خودتان آن را میدانید
یوگا دارای منافع بلند مدت است
به حالت های مختلف یوگا مراجعه کنید. معمولا، یک جلسه معمول یوگاآسانا ” آغاز می شود و پس از آن به عنوان سمبل شدید ، حالت شدید و جسمی به چالش کشیده می شود . تمرکز و کنترل نفس کلیدی است – که آن هم یک فرم قدرتمند ا است . چرا ما این را می گویم ؟ خوب ، کشش به شما آمادگی جسمانی می دهد . از ما بپرسید ، “بعد چه خبر ؟ ” یوگا، از سوی دیگر به شما  آمادگی جسمانی  میدهد و در دراز مدت سلامتی را به شما به ارمغان می آورد . تنیدگی عضلانی  آمادگی جسمانی قلبی عروقی را بهبود می بخشد .  جریان خون در عضلات شکم بهبود میابد و به هضم غذا کمک میکند کمک می کند. مشکلات روده ای را از بین می برد  . استرس، اضطراب ، چاقی،  ، گردش خون –  دراثر یوگا از بین می روند . مزایای طولانی مدت آن بسیار خوب است
برخی از چیزهای بی اهمیت

– آیا می دانید که یوگا نیز به عنوان ” علم زندگی ” شرح داده شده است ؟ پایه و اساس  یوگا  حول آگاهی، تنفس ، ثبات جسمی و روحی است
این تصور عمومی که یوگا تنها توسط بودایی ها، و هندو ها  انجام میگرفت اینطور نیست. آیا می دانید که یوگا یا اشکال  آن نیز در مسیحیت، اسلام، جین، وچند ادیان بیشتر انجام می شد؟
به گفته به گرگوری Possehl ، استاد Anthrology ، مهر و موم های باستانی  در تمدن دره سند (3300-1700 پیش از میلاد) یافت شده اند که  در پاکستان  موقعیت های شبیه اشکال یوگا به تصویر کشیده شده است .
چه فکر می کنیم ؟

این کاملا روشن است. تفاوت آشکار بین یوگا و  فعالیت های کشش وجود دارد ! اگر شما به اندازه کافی کنجکاو  باشید یوگارا جدی بگیرید البته در انتخاب مربی یوگا بسیار مراقب باشید  و مربی شناخته شده ای را انتخاب کنید  چون تقلبی آن  بسیار وجوددارد

منبع- اختصاصی http://www.hidoctor.ir