foods-you-should-eat-in-youin-your-60s

در دهه 60 سوخت و ساز بدن با سرعت حلزونی آغاز می شود . و از آنجایی که سوخت و ساز بدن  آهسته است ، باید مصرف مواد غذایی خود را کاهش دهیم. از آنجا که  باید کمتر بخورید ، باید در انتخاب غذا مراقب باشید  است که مقدار مناسب از مواد مغذی  مورد نیاز را بخورید .  دقت کنید که نباید مواد مغذی را کاهش دهید . برای پر جنب و جوش و فعال ماندن ، شما فقط نیاز به مقدار مناسب از مواد غذایی دارید.  نیاز به غذاهایی دارید که شما را سالم نگه دارد و با بالا رفتن سن  بسیاری از بیماری های ناخواسته بوجود می آید . در اینجا لیستی از غذاهایی که  باید در دهه 60 بخورید باهم میخوانیم:
1. دانه کتان

اینجا هزاران نفر تونستن به وزن ایده آل برسند

شما به کمک این کلینیک به صورت تضمینی میتونید وزن کم کنید. نه نیازی به ورزش های سخت هست نه قرص و داروی خطرناک، خیلی ساده و بدون دردسر فقط با تکنیک های اختصاصی این کلینیک آنلاین.

یک منبع فوق العاده از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است .  اگر شما دارای کلسترول بالا هستید برای کاهش سطوح کلسترول  شما می توانید یک قاشق غذاخوری بذر کتان  هر روز بخورید. اگر مزه آن را دوست ندارید ، می توانید آنها را بر روی غلات خود بریزید و یا بایک اسموتی مخلوط کنید . برای پوست نیز خوب است
2. پای مرغ

پای مرغ  خواص تغذیه ای خوبی دارد که در این  برای بدن شما مناسب است .  درد ناشی از ورم مفاصل را کاهش می دهد و آنزیم ها ی م وجود در آن پوست را جوان میکند. همچنین شما می خواهد تا پایان به دنبال کمتر به wrinkly اگر شما آن را به صورت منظم . اگر شما ایده پای مرغ در بشقاب شما را دوست ندارد ، شما می توانیدسوپ را و آن را بنوشید .
3. جو

جو در پایین آوردن سطح کلسترول  انتخاب خوبی هستند اگر می خواهید  خطرات حملات قلبی را پایین بیاورید جو بخورید .  می توانید روز خود را باصبحانه بلغور جو و اضافه کردن  انواع توت ها خوشمزه تر کنید  جو همچنین سرشار از فیبر، است که باعث می شود هضم غذا بسیار ساده تر شود. بلغور جو دوسر در معده شما نیز زود هضم میشود

4.بادام

آجیل یک انتخاب  خوبی از  میان وعده غذایی است . فقط مطمئن شوید که بادام شور و سرخ شده نباشد و خام باشد.  می توانید آنها را به وعده های غذایی روزانه  خود اضافه کنید و یا آنها را به عنوان میان وعده در فواصل منظم بخورید. آنها دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند  که  دریافت مواد مغذی بدن شما نیاز دارد.
5. انبه

ازمیوه های گرمسیری که دارای مقدار زیادی فیبر، آنتی اکسیدان ها، پتاسیم و کاروتنوئید است. کاروتنوئیدها به ویژه در پیشگیری از دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن کمک می کند. خوشمزه و خوب برای سلامتی بیش از حد مفید است. هنگامی که  آب آن را میخورید ، شکر نزنید .   این میوه را  طبیعی بخورید و از آب انبه های آماده استفاده نکنید چون آنها مقدار زیادی شکر د ارند . انبه های خام برای دیابت خوب است.

در این دهه  کمتر بخورید، اما سالم  بخورید .

منبع- اختصاصی http://www.hidoctor.ir