lechenie-osteoporoza_q

اگر عضلات کمرتان ضعیف است بهتر است به انجام برخی حرکات برای قدرتمند کردن آن ها بکوشید

با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

به نقل از muscle and fitness، ورزش کردن با عضلات کمر ضعیف بسیار سخت است. کمر یک عضو مهم در بدن است و زمانی که عضلات کمر ضعیف باشد، فرد احساس عدم تعادل می‌کند. ضعیف بودن عضلات کمر باعث می‌شود که احتمال آسیب دیدگی افزایش یابد زیرا ورزشکار نمی‌تواند وزنه را کنترل کند یا در حالت‌های مختلف ورزش قرار بگیرد. این مساله باعث می‌شود که تاثیرات ورزش کمتر شود.

افرادی که عضلات کمرشان ضعیف است باید حرکات ورزشی برای قدرتمند کردن بدنه انجام دهند. انجام ورزش‌هایی همچون پلانک از بغل و منقبض کردن عضلات کمر می‌تواند به قدرتمند شدن کمر کمک کند.

بعد از قدرتمند کردن عضلات کل کمر باید عضلات بالا و پایین کمر را هدف قرار دهید. وزنه بلند کردن می‌تواند به قدرتمند کردن عضلات قسمت پایین کمر کمک کند.

توصیه می‌شود که از وزنه‌های بسیار سنگین استفاده نکنید. بهتر است بعد از مدتی حجم ورزش‌های پایه‌ای را افزایش دهید. این حرکات به افزایش کنترل و توانایی حرکتی کمک می‌کند. حرکات پایه‌ای عبارتند از: شنای سوئدی، اسکات و وزنه‌برداری. همه این حرکات را می‌توان با وزنه انجام داد تا تاثیر بهتری داشته باشد.

شناخت ناتوانی‌ها و ضعف‌ها گامی مهم در پرورش اندام است. هیچ گاه نباید پرورش اندام را بدون توجه به ضعف‌های بدن انجام داد

ایسنا،