دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی
دکتر علی میقانی /ساختمان پزشکان
دکتر علی میقانی
بورد تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دندانپزشکی زیبایی دکتر نظری
دندانپزشکی دکتر داوود سید نظری
جراح- دندانپزشک ترمیمی،زیبایی، ایمپلنتولوژیست
کلینیک جوان
کلینیک جوان
پوست، زیبایی و لیزر
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
گلزار/ساختمان پزشکان
دکتر منیره تهرانی
جراح- دندانپزشک زیبایی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق‌تخصصی آندوسکوپی و کولونوسکوپی
دکتر مجید نداف کرمانی
دکتر مجید نداف کرمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی
دکتر شاهین کریمیان
دکتر شاهین کریمیان
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر احمدی لاریجانی/ساختمان پزشکان
دکتر احمدی لاریجانی
دندان پزشک
دکتر وحید عارفی ( ساختمان پزشکان)
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری‌های لثه(پریودانتیکس)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دندانپزشکی هیراد/ساختمان پزشکان
دندانپزشکی هیراد
ارائه کلیه خدمات دندانپزشکی(ایمپلنت، لمینیت،عصب‌کشی و....)
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
دکتر ترنگ آقا بیگی/ ساختمان پزشکان
دکتر ترنگ آقا بیگی
دندانپزشک
دکتر خرازی
دکتر محمدرضا خرازی
کلینیک کاشت مو و ابرو
دکتر فلاح/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی دکتر فلاح
دندانپزشک
دکتر محمد علی بیات شهبازی/ ساختمان پزشکان
دکتر محمد علی بیات شهبازی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
کلینیک دکتر شادآلویی/ساختمان پزشکان
کلینیک دکتر شادآلویی
متخصص ارتودنسی _ زیبایی و دندان
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
دکتر فراهانی/ ساختمان پزشکان
دکتر مهدی فراهانی
متخصص جراحی

817716_999

با مصرف برخی مواد غذایی می توانید به اضافه وزن دست یابید و کمبود وزن خود را جبران کنید توصیه می کنیم با استفاده از برخی خوراکی های مقوی در این زمینه به صورت طبیعی باعث افزایش وزن خود شوید

 غذا خوردن برای افزایش وزن امروز به طور عمده تمرکز بر از دست دادن وزن است اما اگر شما بیش از حد لاغر هستید نیاز به خوردن غذاهایی برای افزایش وزن دارید برنج، پنیر، آجیل، سیب زمینی و غیره همه انتخاب های بزرگ هستند. بسیاری از مردم برای از دست دادن وزن تلاش می کنند و باور اینکه مردمی برای افزایش وزن تلاش کنند سخت است.

چاقی و یا فقط اضافه وزن روی دو سوم از جمعیت ایالات متحده تاثیر می گذارد. اما افرادی هستند که دارای کمبود وزن بوده و در حال تلاش برای چند پوند وزن هستند لاغر بودن بیش از حد می تواند به بدی چربی بیش از حد باشد اگر شما به دنبال مواد غذایی برای به دست آوردن وزن هستید این مقاله را بخوانید.

1. برنج

اگر شما به دنبال یک راه سریع برای به دست آوردن وزن هستید و وضع مالی خوبی ندارید برنج برای هر دو مورد مناسب است صد گرم برنج در حدود 130 کالری به رژیم غذایی روزانه شما اضافه می کند آن بسیار ارزان و سریع آماده می شود اگر شما برخی از حبوبات را به آن اضافه کنید شما یک ترکیب خوب از کربوهیدرات و پروتئین دارید برنج سفید فاقد گلوتن است و غنی از ویتامین نیاسین و تیامین است.

2. گرانولا

اگر شما به دنبال چیزی هستید که دارای الیاف باشد و به شما مقدار زیادی انرژی (در هر فنجان 450 کالری) بدهد شما می توانید گرانولا را برای صبحانه انتخاب کنید گرانولا طعم زیاد، بافت ترد، شیرینی ظریف و یک راه آسان برای انتخاب ایده آل برای به دست آوردن وزن است شما می توانید شیر را به آن اضافه کنید و برای صبحانه انتخاب کنید و یا یک میله granola برای یک میان وعده مصرف نمایید.

3. شیر کامل و شیر سویا

نوشیدن یک لیوان شیر یک راه عالی برای شروع افزایش کالری شما است یک فنجان شیر دارای 150 کالری با 8 گرم پروتئین است و آن انرژی اضافی برای شما فراهم می کند اگر دارای عدم تحمل به لاکتوزهستید نگران نباشید شیر سویا دارای کالری کمتری ) حدود 130 در هر فنجان ( اما پروتئین به همان اندازه دارد .

شما می توانید یک لیوان شیر خوب را با چیز دیگری و یا حتی به خودی خود به عنوان یک نوشیدنی سالم مصرف نمایید به جای یک لیوان نوشابه که به سرعت قند را بالا و به دنبال آن منجر به افت شدید قند خون خواهد شد مصرف نمایید پروتئین سطح گلوکز شما را میزان نگه می دارد.

4. تخم مرغ

در بسیاری تخم مرغ مواد غذایی مناسب در نظر گرفته شده است می توان آن را در راه های مختلفی پخته و آنها را با طعم مختلف در هر زمان مصرف نمایید پروتئین آنها به اندازه کافی به شما انرژی می دهد و آنها یک راه خوب برای شروع بالا بردن جذب کالری مصرفی هستند هر تخم مرغ حدود 75 کالری، 5 گرم چربی و 6 گرم پروتئین دارد شما می توانید با ان یک املت برای صبحانه، سالاد تخم مرغ برای ناهار و یک QUICHE غنی برای شام تهیه کنید اگر شما دارای کلسترول بالا هستید باید تعداد تخم مرغ مصرفی را در یک روز محدود نمایید.

5. پنیر

یک وعده 100 گرم پنیر دارای حدود 400 کالری است اگر این یک دلیل کافی برای اضافه کردن آن به لیست مواد غذایی مصرفی شما برای به دست آوردن وزن نیست آن دارای کلسیم است و بسیاری از مردان و زنان مسن تر بیشتر و بیشتر باید مصرف نمایند به علاوه انواع مختلف پنیر وجود دارد و شما باید متناسب با جوانه های چشایی خود نوع پنیر را انتخاب نمایید شما همچنین می توانید آن را بین نان و پیتزا مصرف نمایید همچنین در انواع لازانیا خانگی استفاده کنید.

6. آجیل

آجیل مواد غذایی خوب دیگری است که شما برای اضافه کردن وزن می توانید در رژیم غذایی خود مصرف نمایید آجیل حاوی چربی، مواد مغذی و مقدار زیادی از فیبر است شما ممکن است بادام و یا فندق با سطح بالایی از چربی را انتخاب کنید همچنین شما می توانید آجیل را روی بلغور جو دوسر بپاشید و یا آنها را به سالاد خود اضافه کنید.

7. گوشت قرمز

گوشت قرمز یکی از غذاهای خوشمزه برای افزایش وزن است شما با خوردن یک برش گوشت، ترکیبی از آهن و پروتئین را بدست می آورید و با اضافه کردن آن به رژِم غذایی یک مقدار خوبی از کالری برای چند پوند وزن بدست می آورید.

8. سیب زمینی

اگر شما در حال تلاش برای به دست آوردن وزن هستید باید سیب زمینی را به برنامه غذایی خود اضافه کنید علاوه کربوهیدرات، سیب زمینی یک مقدار خوبی از ویتامین C، پروتئین و فیبر دارد  پوست آن را نگه داشته تا همه مواد غذایی آن را دریافت کنید علاوه بر سیب زمینی سفید، شما می توانید سیب زمینی قرمز، سیب زمینی شیرین را نیز امتحان کنید.

نکاتی برای افزایش وزن

شناخت غذاها برای به دست آوردن وزن کافی نیست شما همچنین باید بدانید که چگونه برنامه رژیم غذایی به شما کمک می کند تا نتیجه مطلوب برسید.

یک زمان منظم هر روز غذا بخورید. بسیاری از افرادی لاغر هر زمان از روز و شب، به اندازه کافی غذا نمی خورند.

هنگامی که شما برای اولین بار شروع به خوردن در یک برنامه منظم می کنید اگر شما احساس گرسنگی نکنید و غذا بخورید ممکن است احساس ناراحت کننده ای داشته باشید شما به زودی با خوردن در فواصل منظم احساس غذا خوردن بهتری پیدا می کنید.

با نوشیدن مقدار زیادی آب هیدراته باقی بمانید. آب یک جریان مداوم برای حرکت مواد مغذی در بدن فراهم می کند.

وب سایت رژیم سلامتی:

5 1000
ارسال شده در 23 فروردین 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • دلایلی که نوزاد شیر مادر را نمی خورد
  • درباره طوفان خورشیدی چه می دانید؟
  • در زمان بارداری آکنه را چگونه درمان کنیم
  • رسیدگی و نحوه صحیح نظافت پروتز های متحرک
  • آموزش ساخت 4 نوع ماسک صورت برای روشن کردن پوست
  • سقوط گردشگر در آبشار به خاطر اصرار به گرفتن عکس سلفی
  • اولین دکتر جراحی پیوند کبد درگذشت
  • به شادی و نشاط رسیدن با این روش ها
  • محبوبترین ها

  • پیروزی و شکست در زمینه ازدواج
  • تفاوت شیوع اختلال های بهداشت روانی کودکان
  • ازدواج مجدد پس از طلاق
  • انواع استرس،اضطراب،افسردگی را بشناسید
  • همسر سلطه جو چه رفتارهایی دارد؟
  • اصول غلبه بر هیجانات منفی
  • بررسی اصلی ترین نکات در رابطه با تربیت فرزند دختر
  • حضور مداوم در فیس بوک و آسیب های روحی
  • رپورتاژ

  • کلینیک شبانه روزی دندانپزشکی رویال
  • خدمات جراحی لیزر و عروق دکتر محمدی توفیق
  • آیا شیر گاو کلسیم مورد نیاز مادران در دوره شیردهی را تأمین می‌کند؟
  • دکتر مقدم ارائه دهنده برترین خدمات پیشرفته دندان پزشکی
  • ارائه پیشرفته ترین خدمات دندانپزشکی توسط دکتر راه انجام
  • دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام) است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی