images

در صورتی که بیمار مبتلا به بیماری قلبی برای مدتی از فعالیتهای ورزشی دور باشد باید طوری برنامه ریزی نماید که برای او انجام تمرینهای ورزشی راحت باشد. ده دقیقه ورزش آغاز خوبی است به تدریج مدت فعالیتهای ورزشی هوازی 4-2 دقیقه افزایش می یابد و به 60-20 دقیقه بدون توقف می رسد. پیاده روی فعالیتی مناسب است.
بهترین زمان فعالیت ورزشی برای بیماران قلبی صبح قبل از شروع کارهای روزانه بعد از کار روزانه و قبل از صرف شام یا شبها قبل از خواب است. ورزشکاران گذشته که اکنون خانه نشین و بی تحرک شده اند به اندازه افرادی که هرگز ورزش نکرده اند دچار حمله قلبی می شود.

بهترین ورزش آن است که استمرار داشته باشد ورزش همراه با برنامه غذایی مناسب به شما یاری خواهد رساند که به پیشرفت کلی در کنترل تندرستی قلب و عروق خود نایل آیید. مقدار ورزش با سن/ میزان سلامت و تمرین قبلی ارتباط مستقیم دارد. برخی از ورزشهای مناسب عبارت اند از: نرمشهای آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، دویدن نرم و آرام، شنا و پیاده روی.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد

ارسال شده در 12 اردیبهشت 1395 توسط دکتر سلام با موضوع ورزش و سلامتی

پیشنهاد سردبیر

  • سوپ کلم بروکلی و کدو حلوایی برای کودکان
  • پیامدهای ناگوار استرس برای سلامتی
  • ابتلا به عفونت چشم با لنزهای تماسی
  • چای سبز با هر دارویی سازگار نیست
  • ورود به دوره بارداری با این آمادگی ها
  • بارداری و تغذیه
  • بهترین سن شروع مسواک زدن در کودکان چه زمانی است؟
  • انگور و یک دنیا خاصیت
  • شنای زیباترین پری های دریایی کوچک
  • با این علائم در حال مادر شدنید
  • پولیپ روده – ​​علل، علائم و اطلاعات
  • 4 داروی گیاهی برای رفلکس صفراوی
  • 6 اشتباه رایج در مورد استرس را بدانیم
  • احتمال بروز افسردگی در دوران تعطیلات عید
  • تاثیرات منفی اشتهای کاذب بر بدن
  • محبوبترین ها

  • تفکرات اشتباه غذایی خود را اصلاح کنید
  • اثرات عمده میوه ها و سبزی ها در سلامت انسان
  • پیشنهادات طباخی رژیمی
  • مصرف پفک و آسیب به معده و دندان های اطفال
  • با عادت های خوب غذا خوردن بیشتر آشنا شویم
  • غذاهای ممنوع در تمام رژیمها
  • مناسبترین نوشیدنی آرامش بخش قبل از خواب
  • قرص برای دوستداران فست فود
  • برای رفع عطش در ماه رمضان چه کنیم
  • تنقلات سالم برای کودکان
  • نکات ریز اما ضروری در تغذیه ی افراد
  • آیا خوردن زرشک برای زنان باردار مناسب است؟
  • غلبه بر اشتهای زمستانی با این روشها
  • تغییرات جانبی برای کاهش وزن
  • جلوگیری از التهاب و چاقی ناشی از نشستن با این 10 ماده غذایی
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است