میان وعده های سالم میان وعده ه ای سالم کاهش اشتها علم تغذیه تغذیه‌ سالم تغذیه در محل کار

 

خوردن میان وعده سرکار اجتناب ناپذیر است، اما اگر درست انجام شود، می تواند بسیار به نفعتان شود و سرعت سوخت و ساز بدن را بالا نگه دارد. اصل مهم این است که هوشمندانه میان وعده میل کنید. به جای اینکه کشوی میز خود را با کلوچه، چیپس، پفک و این گونه تنقلات بی ارزش پر کنید، میان وعده هایی میل کنید که فیبر و پروتئین بالا داشته باشند و قندشان پایین باشد. میان وعده هایی مانند یک مشت بادام، قطعات میوه و سبزیجات با ماست می توانند برای مدت زمانی طولانی سیر نگهتان دارند ( مخصوصا روزهایی که باید تا دیروقت کار کنید. )

دکتر کرمانی

ارسال شده در 22 تیر 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • تخریب زندگی مشترک با فکر کردن به خواستگاران قبلی
  • دانستنی های مفید برای مبتلایان به تالاسمی
  • ارتباط استرس با سرطان
  • منفعتهای آهسته غذا خوردن
  • دسر کدو حلوایی و سیب-200 کالری
  • ماست ،دشمن کمرویی
  • اجرای برنامه ملی افزایش آزمایشگاههای مرجع ایدز
  • انتخاب لباس مناسب خواب خردسال
  • محبوبترین ها

  • رعایت نکات مهم قبل از خواب
  • اصلی ترین علائم سرطان در آقایان
  • شرایط پس از طلاق
  • ترفندهای کمتر خرید کردن
  • درباره بخش تمپورال در مغزتان چه میدانید
  • سیر تا پیازهزینه های خانه تکانی برای عید
  • اصول نگهداری از لباس را بهتر بشناسید
  • بدهی زیاد داشتن و آسیب های آن
  • رپورتاژ

  • فیزیوتراپی- راه حلی برای بهبود حرکت
  • همه چیز درباره کم‌خونی
  • لیزر بهترین روش در مشکلات دندان های مصنوعی و خانم‌های باردار
  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • ایمپلنت؛ تنها جایگزین دندان از دست رفته
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید
    لاغر شو
    مزایای استفاده از هل

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است