دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر علیرضا فقیهی
دکتر علیرضا فقیهی
متخصص گوش و حلق وبينى
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی

picsart_1478016472677

مطالعات اخیر نشان داده است که سوختن چربی به جای کربوهیدرات می تواند این عملکرد را بهبود ببخشد. به این علت که ذخایر چربی بدن بیشتر از ذخایر گلیکوژن است با این حال بر اساس مطالعات انجام شده از جمله فیزیولوژی کاربردی در طول تمرینات بلند مدت ورزشی ماهیچه ها، بیشتر از کربوهیدرات به عنوان منابع سوخت استفاده می کنند.

مطالعات اخیر نشان داده است که سوختن چربی به جای کربوهیدرات می تواند این عملکرد را بهبود ببخشد. به این علت که ذخایر چربی بدن بیشتر از ذخایر گلیکوژن است با این حال بر اساس مطالعات انجام شده از جمله فیزیولوژی کاربردی در طول تمرینات بلند مدت ورزشی ماهیچه ها، بیشتر از کربوهیدرات به عنوان منابع سوخت استفاده می کنند. در واقع محققان دریافتند که ۹۱% انرژی استفاده شده به وسیله ی دوندگان از طریق کربوهیدرات ها تأمین می شود، چون بزرگ ترین منبع سوخت هستند. اگر بخواهید با رژیم کتوز(رژیمی که در آن برای مدت طولانی چیزی نخورید) بدن خود را تغییر دهید اما برای ورزشکاران به طور متوسط کربوهیدرات ها مناسب ترین روش هستند.
ذخیره ی کربوهیدرات ها؟ بله یا نه؟
هدف از ذخیره سازی کربوهیدرات ها دادن سوخت اضافی به بدن برای فعالیت هایی که بیش از ۹۰ دقیقه به طول می انجامد. ماهیچه های شما مقدار محدودی گلیکوژن را ذخیره می سازد که پس از ۹۰ دقیقه کاملا تخلیه می شود. شروع ذخیره سازی کربوهیدرات ها حدود یک هفته طول می کشد که این مقدار برای اکثر افراد حدود ۴ گرم کربوهیدرات به ازای هر نیم کیلو از وزنشان است.
بنابراین یک فرد ۷۰ کیلویی به ۶۰۰ گرم کربوهیدرات در کل وعده ی غذایی روزانه اش نیاز دارد. با این حال ذخیره سازی کربوهیدرات به معنی ذخیره کردن کالری نیست. کربوهیدرات ها باید با مواد مغذی دیگری مثل چربی ها جایگزین شوند، در غیر این صورت می تواند باعث اضافه وزن شود. جاروش می گوید: در کل یک رژیم ذخیره سازی کربوهیدرات بیش از اندازه به ناراحتی دستگاه گوارش منجر می شود. کربوهیدرات مانند هر چیز دیگری باید در حد اعتدال مصرف شود تا شما احساس و عملکرد بهتری داشته باشید.

در این باره بیشتر بخوانید : کربوهیدرات های مناسب و کم کالری

#
5 1000
ارسال شده در 11 آبان 1395 توسط با موضوع پزشکی
پيلتن شاپ

مطالب پیشنهادی

پیشنهاد سردبیر

  • مقصود از پس نگاره ها چیست
  • عوامل ایجاد کننده سوزش معده در بارداری
  • اختلالات داروهاي معمول درمان سرماخوردگي و سرفه
  • دستگاه های مدرن برای بچه داری
  • آموزش درست کردن املت ویژه افراد دیابتی
  • هر ماده غذايي مدلهای خاص خودش را دارد
  • خطر عمل دریچه آئورت در سنین بالا
  • پسر ایرانی که در هفت ماه هفتاد کیلیو وزن کم کرد
  • محبوبترین ها

  • عوامل تشدید کننده لک روی پوست خانم باردار
  • گربه ای که فقط یک پای جلو و یک پای عقب دارد
  • رفع استرس فقط با ده دقیقه زمان
  • تولید موسیقی شخصی بر اساس اطلاعات مغزی هر فرد
  • افزایش قد کودکان به روش بسیار ساده
  • هرگز لباس دست دوم خریداری نکنید
  • تشییع پیکر حسن جوهرچی
  • درمان افسردگی به قیمت از بین رفتن میل جنسی!؟
  • رپورتاژ

  • پروتز و طراحی لبخند تخصصی دکتر شعبان پور
  • محصولات پزشکی و بهداشتی شرکت رهاورد دانش پزشکی
  • نگاهی به لیزر و کارکرد آن در پوست و زیبایی
  • کم کردن حجم معده با روش های غیر جراحی
  • هر آنچه به دنبالش هستید در این کلینیک بیابید
  • کلینیک صدف
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
    x