با این روش میوه بخورید تا وزنتان کم شود

 

می توانید با استفاده از میوه های مختلف در زمینه عضله سازی پیشرفت کنید و با مصرف برخی میوه ها باعث تقویت عضله سازی در بدنتان شوید موز ،هندوانه ،کیوی ،سیب و آووکادو از مفید ترین میوه جاتی هستند که به مصرف آن ها را به افراد بدنساز پیشنهاد می کنیم در ادامه با خاصیت های انواع میوه ها برای بدنسازان آشنا شوید.

موز
از آنجا که موز  جزو میوه‌های پرکربوهیدرات شناخته می‌شود در وعده صبحانه از آنها استفاده شود. به این طریق می‌توان به بارگیری مجدد سطح گلیکوژن عضله کمک و از تجزیه و تحلیل آن جلوگیری کرد.
با موز ۳ روزه لاغر شوید
کیوی
اگر از ۱۰ بدنساز بپرسید که کدام میوه، حاوی مقادیر فراوانی ویتامین C است، اکثریت آنها از پرتقال نام می برند؛ ولی در حقیقت، کیوی مالک سطوح بالایی از این آنتی اکسیدان بالقوه است که می‌تواند به شما کمک کند تا چربی‌های بدنتان را از بین ببرید.
6 خواص درمانی از 6 میوه ی تابستانی
سیب
مصرف یک سیب در یک روز، ضامن حفظ سلامتی شماست. ترکیبی در پوست سیب به نام اسید ارسولیک وجود دارد که می تواند منجر به بهبود فرآیند چربی سوزی شود و در کنار آن همچنین منجر به افزایش حجم عضلانی اسکلت گردد.
میوه ی سیب، در رنگ ها و مدلهای مختلف
آووکادو
این میوه سرشار از فیبر است. یک میوه بزرگ آووکادو حاوی ۱۳ گرم فیبر می باشد. بدنسازانی که در حال سپری کردن یک رژیم پر پروتئین هستند، از مصرف این میوه در برنامه غذایی خود می توانند بهترین فایده را ببرند.
عکس های میوه آووکادو
هندوانه
هندوانه، یک منبع خوب از سیترولین و اسید آمینه است که متضمن تولید اکسید نیتریک می باشد؛ بدنسازان به NO علاقه مندند زیرا منجر به بهبود جریان خون به عضلات می شود و به تبع آن، ریکاوری بهتر مواد غذایی و ترکیبات آنابولیک را داریم.
ماسک هندوانه بهترین راه چاره برای لکه های پوستی

ارسال شده در 15 آبان 1395 توسط خانم مطلبی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • مایکروویو و رعایت این نکات مهم
  • معرفی یک دانه مغذی برای پرنده خانگی
  • جوانسازی با روغن آرگان
  • با کمک ورزش منظم از سرطان رهایی یابید
  • طریق کنترل دیابت در خانه
  • درمان آسیب رباط ACL با توانبخشی
  • رمز و رازی که فقط رهبران بزرگ بلدند
  • رهایی از فتق دیسک
  • بی خطر لاغر شدن سریع چگونه ممکن است
  • ضرورت تجویز آسپیرین در مبتلایان به سكته
  • عکس های دستگاه ظهور و ثبوت فیلم رادیوگرافی اتوماتیک
  • نحوه تغذیه و فعالیت های روزانه پس از بارداری
  • برای اینکه سرشانه های حجیم داشته باشید توصیه های برندون کوری را بخوانید
  • تمرین حس شادی در زندگی
  • رژیم غذایی سالم برای حفاظت از قلب و عروق
  • محبوبترین ها

  • روش تهیه ساده ترین صبحانه چربی سوز
  • آماده کردن فرنی در سه رنگ جالب
  • سوپ شفا
  • فینگر با برش خیار
  • دستور تهیه آش گزنه غذایی مفید برای چربی و فشار خون
  • بادمجان به شکل جدید
  • خوراک بلغور و اسفناج
  • کوفته سیب زمینی و نخود
  • آموزش درست کردن پاک کرن طعم دار و رنگی
  • پیده پنیر و جعفری
  • املت رژیمی-150 کالری
  • دسر سوتلاج با توت سیاه
  • آموزش سوپی که برای مسمومها مفید است
  • اک مک چاودار
  • پیراشکی مکعبی شکل
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است