6-tricks-to-help-you-lose-weight-while-eating

امروزه کاهش وزن به یکی از آرزوهای افراد تبدیل شده است.روش های زیادی برای کم کردن وزن پیشنهاد می شوند یکی از این روش ها که به شما کمک می کند احساس گرسنگی زیادی نداشته باشید و وزن خود را کم کنید خوردن شام سبک در اوایل غروب است.

این مطالعه اولین بار است که نتیجه موثر صرف شام سبک در اوایل شب یا صرف نظر از وعده شام و جایگزین کردن آن با میوه و سالاد را بر کاهش توده چربی و خطر ابتلا به بیماری های مزمن در انسان تایید می کند.

صرف وعده شام سبک در اوایل شب باعث می شود ساعت درونی بدن عملکرد مناسبی داشته باشد و از این طریق در بهبود سلامت موثر باشد. در این مطالعه آمده است هرچه زمان بین وعده شام و وعده صبحانه روز بعد طولانی تر باشد، وضعیت سوخت و ساز بدن بهتر می شود و این امر به کاهش وزن کمک می کند.
این مطالعه همچنین نشان می دهد که صرف شام در ساعات اولیه شب علاوه بر اینکه الگوی سوخت و ساز چربی و کربوهیدرات را به گونه ای تغییر می دهد که سبب لاغری می شود، از بروز بیماری های مزمن متابولیک از جمله دیابت نیز جلوگیری می کند.
صرف شام در ساعات پایانی شب یکی از مهمترین دلایل چاقی، بروز دیابت، سکته و بیماری های قلبی است.
نتایج این مطالعه در نشست سالانه انجمن چاقی در نیواورلئان ارایه شده است.

منبع:ایرنا

 

ارسال شده در 17 آبان 1395 توسط خانم انیسی با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • پیشگیری از ریزش مو با این سه ماده طبیعی
  • تصاویر پروژکتور چشمی
  • هشدارهای مسموم شدن یک زن حامله
  • فواید ترک نوشیدنی های گازدار
  • عکس هایی از جمعیت هلال احمر در ایام نوروز
  • افسردگی در نوزادان از خیال تا واقعیت
  • مو فرفری ها و این موارد مهم
  • موز چوبی شکلاتی
  • علت استفاده پروتئین توسط خانمها
  • از این گیاهان در دوران بارداری اجتناب کنید
  • خورد و خوراک خانم هایی که می خواهند باردار شوند!
  • عکس هایی از توت سفید و خواص آن
  • عوارض و آسیب های خیانت به فرد خیانت دیده
  • خر و پف بیشتر با مشکلات روحی
  • درمان طبیعی بیماریهای ذهنی در سالمندان
  • محبوبترین ها

  • تاثیر سن بالا بر اشتها
  • ترمیم سلول های شنوایی با این روش ها
  • 120 سال عمر کنید!
  • مشکلات مختلف قشر سالمند!
  • همه پیامدهای پیر شدن
  • مطالبی برای سالمندان
  • رفع استرس سالمندان با این عروسک
  • آسیب پذیری در افراد مسن
  • شیوع فراگیر آلزایمر
  • در دوران یائسگی مراقب پوکی استخوان باشید
  • اطلاعاتی در رابطه با بیماری نهفته در کهنسالان
  • تنظیم خواب در سنین پیری
  • سالمندان لطفا روغن نارگیل مصرف کنند
  • آمار در حال رشد زنان سالمند
  • مراقبت از حافظه با پیشگیری از این موارد
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است