پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

اگر مبتلا به پرخوری عصبی هستید بهتر است از برخی ترفندهای موثر برای مقابله با این عارضه کمک بگیرید راه رفتن ،نوشیدن چای سبز ،شیرموز و آب در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد و مانع افزایش وزنتان خواهد شد این رفتار تغذیه ای در صورت مهار نشدن پیامدهای جبران ناپذیری برای سلامتی تان در بر خواهد داشت .

  • راه رفتن

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری می کند زیرا اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا می کند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن و احساس گرسنگی در شما می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • آب خوردن

استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می‌شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچنین ریلکس شدن کمک زیادی می‌کند.

استفاده از سبزیجات کم‌کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • خوردن شیرموز

علاوه بر تأمین انرژی اشتها را سرکوب می‌کند و روند عضله‌سازی را بهتر می‌کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از شکلات تلخ

علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶ باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می‌شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از چای سبز

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

استفاده از دانه‌های مغذی از جمله بادام زمینی، گردو و… علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: بهترین و طبیعی ترین مهار کننده‌های اشتها 

امتیاز بدین ! 1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
Loading...
ارسال شده در 13 دی 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • مهمترین نشانه های اضافه وزن
  • علل احتمالی آسم
  • چطوری پرس سینه را تقویت کنیم
  • روغنی مناسب برای تغذیه خردسالان
  • افزایش سلامت روحی و جسمی افراد سالمند
  • کیک کیف عروس فندقی
  • محصولات غذایی آسیب رسان به سلامتی مردم
  • علاقه مندان به طعم سیب با روش تهیه کیک سیب آشنا شوند
  • محبوبترین ها

  • این غذای زمستانی لذیذ را امتحان کنید
  • طعم جدید و متفاوت خوراک با مرغ
  • سالاد قارچ با سس ماست
  • پوره کدو حلوایی با کرم شانتی
  • به شکل چشم ژله درست کنید
  • کوفته بریده همراه با سبزی
  • سالاد تخم مرغ و شنبلیله
  • نوع متفاوتی از شکر پاره نارگیلی
  • رپورتاژ

  • طعم چهره ای نو را بچشید
  • فروشگاه تجهیزات پزشکی بازار طب
  • همه چیز درباره کم‌خونی
  • کمک به بهبود هضم و افزایش ایمنی
  • دکتر دندانپزشک امینی عضو انجمن ایمپلنتولوژی آمریکا
  • الو دکتر

    نخ دندان ارکید
    رفع جای نیش حشرات با استفاده از کرم های مختلف
    محبوبیت داروهای گیاهی در بین بیماران قلبی
    دکتر هومن عشقی
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است