پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

اگر مبتلا به پرخوری عصبی هستید بهتر است از برخی ترفندهای موثر برای مقابله با این عارضه کمک بگیرید راه رفتن ،نوشیدن چای سبز ،شیرموز و آب در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد و مانع افزایش وزنتان خواهد شد این رفتار تغذیه ای در صورت مهار نشدن پیامدهای جبران ناپذیری برای سلامتی تان در بر خواهد داشت .

  • راه رفتن

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری می کند زیرا اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا می کند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن و احساس گرسنگی در شما می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • آب خوردن

استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می‌شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچنین ریلکس شدن کمک زیادی می‌کند.

استفاده از سبزیجات کم‌کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • خوردن شیرموز

علاوه بر تأمین انرژی اشتها را سرکوب می‌کند و روند عضله‌سازی را بهتر می‌کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از شکلات تلخ

علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶ باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می‌شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از چای سبز

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

استفاده از دانه‌های مغذی از جمله بادام زمینی، گردو و… علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: بهترین و طبیعی ترین مهار کننده‌های اشتها 

ارسال شده در 13 دی 1395 توسط دکتر سلام با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • تاثیر محیط مدرسه بر روحیات دانش آموزان
  • نکات یکسان بین همه کسانی که در لاغری موفق هستند
  • مادران نمونه و درمان فرزندشان
  • آیا روغن های مایع واقعا چربی ندارند
  • پوره های لذیذ و مقوی برای دلبندتان
  • نکات مهمی که باید درباره آرتریت روماتوئید بدانید
  • ارتباط آسم و آلرژی در کودکی با فشار خون در بزرگسالی
  • این مواد غذایی را وارد لیست تابستانی خود کنید!
  • محبوبترین ها

  • مصرف قره قروت برای نوجوانان
  • 5 راه حل جادویی و فوق العاده سالم برای افزایش وزن
  • بخورید اما لاغر بمونید
  • خوردنی های سالم برای مراقبت از قلب
  • اگر نگران سلامت مفاصل خود هستید بخوانید
  • مواد تشکیل دهنده نوشابه را بشناسید
  • اصول مهم تغذیه ای برای افراد شیمی درمانی ها
  • برای خوردن تخم مرغ این نکات را در نظر بگیرید
  • رپورتاژ

  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • چرا محصولات ارگانیک استفاده کنیم؟
  • اکو قلب جنین چیست ؟
  • الو دکتر

    لاغر شو
    تلگرام دکتر سلام
    نخ دندان ارکید

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است