پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

اگر مبتلا به پرخوری عصبی هستید بهتر است از برخی ترفندهای موثر برای مقابله با این عارضه کمک بگیرید راه رفتن ،نوشیدن چای سبز ،شیرموز و آب در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد و مانع افزایش وزنتان خواهد شد این رفتار تغذیه ای در صورت مهار نشدن پیامدهای جبران ناپذیری برای سلامتی تان در بر خواهد داشت .

  • راه رفتن

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری می کند زیرا اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا می کند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن و احساس گرسنگی در شما می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • آب خوردن

استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می‌شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچنین ریلکس شدن کمک زیادی می‌کند.

استفاده از سبزیجات کم‌کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • خوردن شیرموز

علاوه بر تأمین انرژی اشتها را سرکوب می‌کند و روند عضله‌سازی را بهتر می‌کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از شکلات تلخ

علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶ باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می‌شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از چای سبز

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

استفاده از دانه‌های مغذی از جمله بادام زمینی، گردو و… علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: بهترین و طبیعی ترین مهار کننده‌های اشتها 

5 1000
ارسال شده در 13 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • اسپری مخصوص پیشگیری از زوال عقل در سالمندان
  • آبیاری محصولات کشاورزی با فاضلاب ممنوع است
  • به آرامش رسیدن با نیکوکاری
  • برای مبتلایان به سرطان پروستات مصرف گردو چقدر موثر است
  • زنی با دندان های ترسناک
  • چطوری می‌توانم بدون ورزش چاق شوم؟
  • کاهش روند استرس با این روش ها
  • چطوری از اصل اضافه بار در سیستم تمرینی جهت افزایش حجم بهره مند شویم
  • محبوبترین ها

  • چاق شوید و چاق بمانید تا مغزتان پیر شود و پیر بماند
  • علت جوش زدن بخاطر مصرف مکمل های ورزشی
  • با توصیه های لی هنی تمرین های بی خطر انجام دهید
  • کلید های موفقیت آرنولد در تمرین سینه
  • حرکت زیر بغل دمبل تک را چگونه انجام دهیم
  • 7 روش برای افزایش متابولیسم بدن
  • برای گرم شدن بدن قبل از ورزش بخوانید
  • آیا شما احتیاج به پودرهای پروتئینی دارید؟ (1)
  • رپورتاژ

  • جراحی پلاستیک و ترمیمی
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای زیبایی لبخند
  • استفاده از لوازم آرایشی در بارداری
  • خدمات دندانپزشکی پیشرفته توسط دکتر فرهت مجید فر
  • مرکز فروش محصولات درمان زخم،دیابت و سوختگی
  • الو دکتر

    دندانپزشکی دکترسلام
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما