پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

اگر مبتلا به پرخوری عصبی هستید بهتر است از برخی ترفندهای موثر برای مقابله با این عارضه کمک بگیرید راه رفتن ،نوشیدن چای سبز ،شیرموز و آب در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد و مانع افزایش وزنتان خواهد شد این رفتار تغذیه ای در صورت مهار نشدن پیامدهای جبران ناپذیری برای سلامتی تان در بر خواهد داشت .

  • راه رفتن

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری می کند زیرا اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا می کند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن و احساس گرسنگی در شما می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • آب خوردن

استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می‌شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچنین ریلکس شدن کمک زیادی می‌کند.

استفاده از سبزیجات کم‌کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • خوردن شیرموز

علاوه بر تأمین انرژی اشتها را سرکوب می‌کند و روند عضله‌سازی را بهتر می‌کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از شکلات تلخ

علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶ باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می‌شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از چای سبز

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

استفاده از دانه‌های مغذی از جمله بادام زمینی، گردو و… علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: بهترین و طبیعی ترین مهار کننده‌های اشتها 

5 1000
ارسال شده در 13 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه | 213 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • نشانه های پنهان و بی صدای سکته های مغزی
  • عادت های بدی که برای موهایتان تهدید حساب میشوند
  • هموفیلی (Hemophilia) و اختالالت خونريزی دهنده
  • ورزش کردن چه تاثیری بر رژیم لاغری دارد
  • تصفیه هوا به وسیله آسمان خراش
  • پروستات چه کاری انجام می دهد؟
  • افزایش خطر ابتلا به بیماری خودایمنی با این پنج مورد
  • 7 نشانه‌ ی کمبود ویتامین‌ را بشناسید
  • محبوبترین ها

  • دانستنی هایی پیرامون اندازه گلبول های قرمز
  • انواع مسمومیت ها و اقدامات کنترلی آنها
  • مشکلات ناشی از سندروم کف پا
  • زنان به عادت های مشکوکی نسبت به مردان رسیده اند
  • اهمیت دریافت روغن ماهی
  • ملاحظات لازم برای احساس درد در قفسه سینه
  • مکمل ها و مواد غذایی مناسب برای درمان یبوست
  • مبتلایان به اختلالات خواب و این هشدارها
  • رپورتاژ

  • ورزش و یوگا در بارداری و توصیه های مربوطه
  • متد جدید ترمیم مو فقط در یک جلسه
  • لبخندی دلنشین و جذاب
  • کمک به بهبود هضم و افزایش ایمنی
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • الو دکتر

    تلگرام دکتر سلام
    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما