کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

اگر مبتلا به پرخوری عصبی هستید بهتر است از برخی ترفندهای موثر برای مقابله با این عارضه کمک بگیرید راه رفتن ،نوشیدن چای سبز ،شیرموز و آب در این زمینه کمک زیادی به شما خواهد کرد و مانع افزایش وزنتان خواهد شد این رفتار تغذیه ای در صورت مهار نشدن پیامدهای جبران ناپذیری برای سلامتی تان در بر خواهد داشت .

  • راه رفتن

هنگامی که عصبی می شوید تنفس و راه رفتن در هوای آزاد به شما کمک بسیاری می کند زیرا اکسیژن رسانی به بدن بسیار کاهش پیدا می کند و همین امر باعث کند شدن روند تولید ATP در بدن و احساس گرسنگی در شما می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • آب خوردن

استفاده از یک لیوان آب زمانی که عصبی می‌شوید یا استرس دارید به شما در کم کردن اشتها و همچنین ریلکس شدن کمک زیادی می‌کند.

استفاده از سبزیجات کم‌کالری مانند هویج و کرفس در کم کردن اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • خوردن شیرموز

علاوه بر تأمین انرژی اشتها را سرکوب می‌کند و روند عضله‌سازی را بهتر می‌کند و در نتیجه توده چربی در بدن کم می شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از شکلات تلخ

علاوه بر دارا بودن امگا ۳و ۶ باعث ترشح آندروفین در بدن و باعث شادی و نشاط می‌شود.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

  • استفاده از چای سبز

علاوه بر داشتن آنتی اکسیدان باعث کاهش اشتهای کاذب می‌شود.

استفاده از دانه‌های مغذی از جمله بادام زمینی، گردو و… علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به کاهش اشتها کمک می‌کند.

پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن   پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی و پرخوری عصبی بی اشتهایی عصبی اختلالات خوردن

منبع: دکتر سلام

لینک مرتبط: بهترین و طبیعی ترین مهار کننده‌های اشتها 

5 1000
ارسال شده در 13 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه

ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x