دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
دکتر آزاده آقازاده
دکتر آزاده آقازاده
ماموگرافی، سونوگرافی دیجیتال
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص گوارش و كبد و آندوسكوپی
 
اگر شما هم جزء افرادی هستید که تمایل دارید وزن خودتان را کاهش دهید و یا می خواهید وزن خود را ثابت نگه دارید، خوردن یک صبحانه متعادل و سالم می تواند به شما برای رسیدن به هدفتان کمک کند.صبخانه های کم کالری در حالیکه شما را در حفظ برنامه‌ کالری روزانه تان کمک می کنند، انرژی کافی را نیز، برای بدن شما فراهم می کنند.ما شما را با این صبحانه ها آشنا خواهیم کرد.

اسموتی تمشک و آواکادو

اسموتی کرمی آواکادو ظاهری شگفت انگیز به نوشیدنی صبحانه‌ی شما می دهد. این نوشیدنی حاوی فقط ۲۴۹ کالری در هر وعده. این اسموتی انرژی لازم برای شروع یک روز بدون کالری اضافی را به شما هدیه می دهد.

مافین پرتغال توت فرنگی

شما عاشق ترکیب توت فرنگی و پرتقال در این مافین کم کالری خواهید شد. با یک تغییر غیر معمول طعم ریحان را امتحان کنید، اضافه کردن ریحان به ترکیب این صبحانه، معجون میوه‌ی شما را منحصربه فرد خواهد کرد.

مافین های بدون شیرینی اما خوشمزه

دیگر دوست ندارید مافین های شیرین را امتحان کنید؟ پس این مافین بدون شیرینی را امتحان کنید. شما عاشق طعم گوشت دودی شده ی کانادایی خواهید شد. طعم تازه این مافین که ترکیبی از فلفل دلمه ای قرمز و پیازچه است، شما را جذب خود خواهد کرد.

صبحانه پارفیت

پارفیت (دسری فرانسوی که از ترکیب خامه، بستنی، ژله و تکه‌های میوه تهیه می‌شود). رژیم کم چربیتان را با میوه های غنی از ویتامین همراه کنید تا روزتان را با یک تغذیه‌ی عالی شروع کرده باشید. این پارفیت خوشمزه در هر وعده فقط ۲۴۸ کالری انرژی دارد.

تاکو، صبحانه‌ای سریع

تاکو غذای سنتی مکزیک است که از یک نان پخته شده از آرد ذرت یا گندم تشکیل شده که دور محتویات داخلی را می‌ گیرد. داخل تاکو می‌شود چیزهای متنوعی قرار داد. از گوشت تا مرغ و غذای دریایی و سبزیجات و حتی پنیر. تاکو معمولاً با دست خورده می‌شود و سرو آن با سس سالسا یا آووکادو همراه است. معمولاً تاکوها را به دو دسته با نان سخت و نان نرم تقسیم می‌کنند. تاکو به پیش از دوران ورود اروپایی ها به مکزیک بر می‌گردد. در نوشته‌های اسپانیایی موجود است که به هنگام پذیرایی از آن‌ها در مکزیک، تاکو سرو شده است. صبحانۀ تاکو با پنیر چدار کم چرب، جایگزین مناسبی برای تخم مرغ است که می تواند یک گزینه ی رضایت بخش و سالم برای صبحانه ی شما باشد.

ساندویچ تخم مرغ و سالمون (گوشت ماهی سالمون/ آزاد)

سالمون دودی و سفیده تخم روی یک مافین گندم، یک صبحانه مقوی و کامل است. اگر با یک تکه میوه و یک لیوان از آبمیوه صد در صد طبیعی همراهش کنید، یک وعده‌ی غذایی قابل توجه خواهید داشت.

فریتاتای پیاز و سبزیجات

(فریتاتا یک غذای سنتی ایتالیایی با پایۀ تخم‌مرغ می‌باشد که شباهت‌های زیادی با املت داشته و به طور سنتی با مخلفاتی چون گوشت، پنیر، تره‌ و پاستا پر می‌شده است.) این املت ایتالیایی خوشمزه با هر نوع سبزی ای می تواند همراه شود، شما می توانید جعفری، شوید، گشنیز و مرزنجوش را با آن امتحان کنید.

پنکیک‌های سالم

با داشتن ترکیبی از مواد غذایی سالم، شما می توانید از ساختن پنکیک های خانگی به دست خودتان در روزهای شلوغ هفته، از صبحانه تان لذت ببرید.

منبع: میزان
5 1000
ارسال شده در 29 اسفند 1395 توسط با موضوع تغذیه
ارکید
دندانپزشکی دکترسلام
تلگرام دکتر سلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
x