دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک
دیبا
کلینیک تخصصی دیبا
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عباسی
دکتر محسن عباسی
متخصص جراحی دهان، فک و صورت، ایمپلنتولوژیست
دکتر شاهین شمس
دکتر شاهین شمس
متخصص جراحی فک و صورت
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
بیوتی لیزر
بیوتی‌لیزر
دکتر کیان‌پیشه
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک صدف
دکتر فرح آل قیس
متخصص کاشت و پیوند مو
دکتر بابایی
دکتر بابایی
متخصص پوست،مو، زیبایی، لیزر
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال

بهره مندی از مزایای فصل بهار

سعی کنید از مزایا و فواید فصل بهار بهره مند شوید، در این فصل از سال فرصت زیادی برای تغییر روحیه و افزایش سلامت روان خود دارید. سرزندگی و شادابی را در این فصل تجربه کنید با تنظیم یک برنامه ورزشی مناسب و جذب انرژی های بهاری می توانید نیروی درونی خود را افزایش داده و نشاط خود را بازیابید.

بهار، فرصت مناسبی برای ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در زندگی برای بهبود سبک زندگی و داشتن زندگی سالم‌تر است. از این رو، در ادامه به ۳ نکته کوتاه و کاربردی که می‌توان به سادگی برای بهتر شدن شرایط زندگی در فصل بهار به کار بست، اشاره می‌کنیم.

۱. از انرژی بهار لذت ببرید! بهار،‌ فصل تولد دوباره برای طبیعت و همه انسان‌ها است. شما در بهار فرصت دارید که با دقت به زندگی گذشته‌تان نگاه کنید و بخش‌های آزاردهنده را برای سال جدید کنار بگذارید. بهار، فصل برنامه‌ریزی برای سال جدید و ساختن شخصیت جدیدتان است. راز بهار در همین خلاقیت و آغازهای تازه نهفته است. فراموش نکنید که ما ذاتا موجودات خلاقی هستیم، اما این خلاقیت را به‌راحتی ساکت می‌کنیم. ما با ذهنیت، نگرش‌ها، ترس‌ها، تردیدها، انتخاب‌ها و استرس‌های خودمان در برابر نیروی زندگی مقاومت می‌کنیم، درحالی که باید از نیروی زندگی لذت ببریم.

۲. خانه و زندگی‌تان را پاک‌سازی کنید! بهار، فصل تطهیر و تصفیه برای خانه و زندگی هر کدام از ما است. در این فصل باید از زیاده‌روی‌های احتمالی در مصرف غذاهای ناسالم، سیگار کشیدن و… دست برداریم، تا حد امکان از تماس با مواد شیمیایی دور بمانیم و بگذاریم که کبدمان استراحت کند. اگر نمی‌توانید رژیم غذایی‌تان را اصلاح کنید، حتما پیش متخصص تغذیه بروید، چون این پزشکان می‌توانند هوس‌ها و عادت‌های غذایی شما را اصلاح کنند. این اصلاح از اهمیت زیادی برخوردار است، چون توانایی‌ها، سرزندگی و خلاقیت ما را بیشتر می‌کند

۳. برنامه ورزشی خودتان را تنظیم کنید! شروع روز با حرکات کششی، بهترین کار برای بیدار کردن بدن است. تمرین‌هایی مانند یوگا نیز برای حفظ جوانی و انعطاف‌پذیری فوق‌العاده هستند. در ادامه، استفاده از وزنه‌های سبک و پرداختن به فعالیت‌های هوازی، دو فایده مهم به شما می‌رساند: تقویت قلب و افزایش استقامت. برنامه ورزشی کامل هم به بدن آرامش می‌دهد و طراوت را به آن بازمی‌گرداند، درحالی که ترشح اندورفین را هم در مغز بیشتر می‌کند. یکی از مزیت‌های ورزش منظم، این است که سطح انرژی افراد را به مرور زمان افزایش می‌دهد. بیماری‌های خاص و مشکلات ویروسی به افراد اجازه نمی‌دهند تا انرژی خودشان را با کمک فعالیت‌های بدنی بازسازی کنند. در فصل بهار علاوه بر ورزش کردن، باید از خانه بیرون بروید و در میان درختان، کنار دریاها و رودخانه‌ها، نسیم بهاری را لمس کنید و به صدای پرندگان گوش بدهید. بخش مهمی از سازگار شدن ما با فصل بهار، به هماهنگ شدن با هارمونی زمین و طبیعت بستگی دارد.

سلامتیسم

5 1000
ارسال شده در 10 اردیبهشت 1396 توسط با موضوع بهداشت و ارتقاء سلامت
ویزیت یاب
کلینیک صدف
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x