دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو پلاسماجت
کلینیک یکتا
کلینیک یکتا
کلینیک تخصصی پوست و مو
دکتر گوگانی
دکتر صابر سید گوگانی
متخصص ارتودنسی
آزمایشگاه نیلو
آزمایشگاه نیلو
اختلالات اسيد امينه
دکتر وفایی
دکتر حمیدرضا وفایی
جراحی پلاستیک و ترمیمی (لیپوماتیک)
کلینیک ساج
پلی‌کلینیک شبانه‌روزی ساج
هر آنچه شما می‌خواهید
دکتر رضا شعبان‌پور
دکتر رضا شعبان‌پور
طراحی لبخند با لومینییرز سرامیکی بدون کوچک‌ترین تراش
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک دندانپزشکی رویال
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک
کلینیک شارلوت
کلینیک شارلوت
کلیه خدمات پوست،مو و زیبایی
ایران نوین – رجایی
لاغری با دستگاه یا رژیم
کلینیک ایران نوین
دکتر محسن پور حقیقی
دکتر محسن پور حقیقی
متخصص دندان پزشکی ترمیمی و زیبایی
دکتر نوروزعلی
دکتر علیرضا نوروزعلی
جراح - دندانپزشک

در تابستان چه مواد غذایی را نخوریم چگونه در تابستان دچار افزایش وزن نشویم؟ چرا در تابستان نباید دنده کباب بخوریم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان باید و نباید های غذایی در فصل تابستان افزایش وزن ساندویچ بستنی

در این مقاله می خواهیم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان را برای شما عزیزان معرفی کنیم. طبق تحقیقی که صورت گرفته است در طول تابستان، به علت انتخاب رژیم غذایی ثابت و نادرست و بازی های ویدئویی کودکان خیلی سریع تر نسبت به بقیه روزهای سال دچار افزایش وزن می شوند. در تابستان خیلی باید حواستان به مواد غذایی که مصرف می کنید باشد تا دچار اضافه وزن نشوید.

بدترین مواد غذایی: ساندویچ بستنی

چه چیزی بهتر از یک بیسکویت بستنی وانیلی به خصوص زمانی که بیسکویت‌ها همراه ذره‌های شکلات رنده شده باشند؟ آیا چون آنها حاوی حدود 500 کالری انرژی هستند و بخش عظیم 60% از آب و طعم دهان را با چربی‌های اشباع می‌گیرند، بهترین چیز برای شما هستند؟ بهترین ایده این است که شما ساندویچ بستنی خود را با کمترین چربی درست کنید. با این حال بهترین راه حذف بستنی‌های ساندویچی و برگزیدن یکی از بستنی‌های سالم می‌باشد.

کورن داگ

ما از هر چیزی که کاملاً سرخ شده باشد باید تا حد امکان اجتناب کنیم، اما این میان وعده در رده گروه‌های غذایی‌ای قرار دارد که حاوی حدود 20 گرم چربی و مقادیر بالای سدیم می‌باشند. یک ایده بهتر انتخاب یک هات داگ با کالری کمتر از 150 و چربی 14 گرم و سدیم کمتر از 450 میلی گرم می‌باشد. در میان میان وعده‌های بر پایه غلات، نان کماج همه این موارد مورد نیاز بدن را دارد.

در تابستان چه مواد غذایی را نخوریم چگونه در تابستان دچار افزایش وزن نشویم؟ چرا در تابستان نباید دنده کباب بخوریم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان باید و نباید های غذایی در فصل تابستان افزایش وزن ساندویچ بستنی   در تابستان چه مواد غذایی را نخوریم چگونه در تابستان دچار افزایش وزن نشویم؟ چرا در تابستان نباید دنده کباب بخوریم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان باید و نباید های غذایی در فصل تابستان افزایش وزن ساندویچ بستنی

خمیر سرخ شده

یک بخش اصلی از نمایشگاه‌های مواد غذایی و جشن‌های تابستانی، متعلق به خمیر سرخ شده است که حقیقتاً جز مواد غذایی ناسالم می‌باشد که جز لیست 50 تایی غذاهای چرب و از بدترین مواد غذایی می‌باشد. خمیر سرخ شده، شکر، و قند را در کنار غذاهایی که یکی دوبار در سال استفاده می‌کنید قرار دهید، اما این را به یاد داشته باشید که غذاهای خمیری و سرخ شده جزء بدترین منابع چربی‌های ترانس می‌باشند. در حالی که چربی‌های ترانس خوشمزه می‌باشند، آنها باعث افزایش سطوح کلسترول‌های ناسالم و کاهش کلسترول‌های سالم در خون شما می‌شود و می‌توانند باعث افزایش التهاب در بدن شوند. خمیر سرخ شده متعلق به هر رژیم غذایی نمی‌باشند.

دنده کباب

دنده درتمام شکل‌ها و اندازه‌ها وجود دارد و این بستگی به نظر شما برای استفاده از آن دارد، یک چهارم کیلو دنده گاو یا گوسفند 288 کالری انرژی دارد که مملو از چربی‌های اشباع شده می‌باشد، و این هنوز قبل از استفاده شما از سس کبابی می‌باشد. هنگام پخت دنده در خانه سس را به نفع ادویه و ترشیجاتی کم چرب مانند، خردل، سیر، و پودر فلفل قرمز حذف کنید. آنها طعم خوشمزه‌ای را بدون اضافه کردن کالری به شما می‌دهند. سعی کنید دستور درست کردن دنده کباب اشتها آور ما را انجام دهید. قبل از پختن، لازم است مطمئن شوید که همه‌ی چربی‌های قابل مشاهده از بین رفته است و سپس آن را به قطعات کوچک تبدیل کنید.

نوشیدنی های سرشار از شکر

این نوشیدنی ها دلپذیر و با طراوت است، اما مشخصات آن بزرگ و اغراق آمیز می‌باشد. برای مثال کالری یک ظرف 8 اونسی از این نوشیدنی ها از یک بسته دوتایی همبرگر که مملو از قند و چربی می‌باشد بیشتر است. اما درکنار آن بسیاری از نوشیدنی‌های سالم و بدون الکل و البته با کالری کمتر درکنار استخر برای لذت بردن وجود دارد.

در تابستان چه مواد غذایی را نخوریم چگونه در تابستان دچار افزایش وزن نشویم؟ چرا در تابستان نباید دنده کباب بخوریم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان باید و نباید های غذایی در فصل تابستان افزایش وزن ساندویچ بستنی   در تابستان چه مواد غذایی را نخوریم چگونه در تابستان دچار افزایش وزن نشویم؟ چرا در تابستان نباید دنده کباب بخوریم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان باید و نباید های غذایی در فصل تابستان افزایش وزن ساندویچ بستنی   در تابستان چه مواد غذایی را نخوریم چگونه در تابستان دچار افزایش وزن نشویم؟ چرا در تابستان نباید دنده کباب بخوریم بدترین مواد غذایی مصرفی در تابستان باید و نباید های غذایی در فصل تابستان افزایش وزن ساندویچ بستنی

پاستا و سالاد سیب زمینی

در حالی که ما همچنان عاشق ماکارونی و سالاد سیب زمینی هستیم، طعم و مزه این دو و سس‌ها در حال چاق کردن ما هستند. یک راه بهتر عوض کردن آنها با سس‌های کم چرب و یا چربی‌های اشباع نشده سالم برای قلب مانند روغن زیتون می‌باشد. ما در همه‌ی تفریحات خود بسیاری از گزینه‌های ناب سالاد پاستا، و سالادهای سیب زمینی قدرتمند و رنگارنگ کم چرب خود را پیشنهاد می‌دهیم و سالادهای لذیذ دیگر که همه‌ی آنها فاقد سس می‌باشند. هنوز هم مایل به مصرف مقداری از آن هستید؟ سعی کنید قسمت‌های غنی از خامه سیب زمینی را استفاده کنید. هر وعده غذایی 300 کالری دارد که اگر شما از تیکه‌های کوچک استفاده کنید می‌توانید از آن لذت ببرید.

حلقه‌های پیاز

در حالی که حلقه‌های پیاز شبیه انتخاب‌های بدی برای سلامتی شما نمی‌باشد ما می‌توانیم با آغشته کردن آن به آرد و تخم مرغ و قرار دادن آن در یک ماهی تابه پر از روغن و نمک آن را به یک ماده غذایی فاجعه بار تبدیل کنیم. در یک ایده بسیار بهتر شما از سرخ کردن مصنوعی استفاده کنید! تکه‌های پیاز را با سفیده تخم مرغ ترکیب کرده و برای ترکیب آن با پنیر رنده شده، آرد سبوس دار و پودر سوخاری پوششی ایجاد کنید و با اسپری‌های پخت در داخل فر با دمای 450 به مدت 15 دقیقه قرار دهید. آنها ترد و سالم می‌باشند و شما دیگر هرگز از حلقه‌های پیاز کاملاً سرخ شده در روغن استفاده نمی‌کنید.

منبع: مجله قرمز

5 1000
ارسال شده در 27 خرداد 1396 توسط با موضوع تغذیه

پیشنهاد سردبیر

  • در حین استحمام کدامیک را ترجیح می دهید ؟ لیف یا کیسه
  • خوش تیپ بودن و این مشکلات روحی
  • آنچه که باید در خصوص بیماری روانی بدانید
  • بارداری فاقد جنین
  • با این ده عادت غذایی شما چاق خواهید شد
  • لیستی از ادویه های ضروری برای افراد سرطانی
  • کلید های طلایی برای کاهش دادن سن ازدواج در جوانان
  • بهترین و سالم ترین منابع پروتئین
  • محبوبترین ها

  • 6 خاصیت شگفت انگیز پوست هندوانه برای سلامتی
  • دختر یا پسرشدن جنین با این مواد غذایی
  • آیا کمبودهای تغذیه ای در بیماران چاق شکل جدیدی از سوء تغذیه است؟
  • آیا با مصرف صبحانه چاق میشویم؟
  • مصرف همزمان این خوراکی ها با هم عوارض دارد
  • از خودتان در برابر غذاهای نذری مراقبت کنید
  • با این خوراکیها به اکسیر جوانی دست می یابید
  • رژیم غذایی پالئو و ویژگی های آن
  • رپورتاژ

  • جراحی پلاستیک و ترمیمی
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای زیبایی لبخند
  • لیزرهای نوین راه حلی آسان برای لبخندی زیبا
  • جراحی لیفت ابرو دکتر نداف کرمانی
  • خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی دکتر نوروزعلی
  • ارکید
    تلگرام دکتر سلام
    دندانپزشکی دکترسلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما
    x