medical-question-mark-2

سوال کاربر:سلام.بنده بعد از چندین سال مصرف مواد برای نجات به قرص بوپرنورفین روی اوردم.حالا دوز بنده از یک چهارم هم پایینتره و حتی این مقدار راطی دو روز مصرف میکنم اما اگر مصرف نکنم حالم بد میشه و درد و خماری میاد سراغم.خیلی قرص خوبیه برای ترک و دوز رو به حداقل میرسونه اما همین آخرش خیلی سخته.خواهش میکنم راهنمایی کنید که برای کنار گذاشتن این مقدار کم باقیمونده چکار کنم.ممنونم

با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

پاسخ پزشک: سلام.

با توجه به مقدار مصرفی شما میتوانید دارو را قطع کنید به شرط اینکه دوره درمان کامل شده باشد. جهت طی کردن مرحله بعد از قطع دارو به پزشک درمانگر اعتیاد مراجعه کنید. شما احتیاج به روانشناس جهت کنار امدن با وسوسه مصرف دوباره دارید.

  • سوال از شما پاسخ از ما. تنها کافیست در بخش نظرات هر مطلب، مشکلتان را با ما در میان بگذارید تا دکتر سلام مشکل شما را حل کند.