اگر می خواهید یک غذای رژیمی و خوشمزه تهیه کنید پیشنهاد می کنیم با روش تهیه ماهی سالمون با سس سویا آشنا شوید این غذای سالم فواید زیادی برای سلامتی تان در بر دارد طعم بی نظیر فیله‌های ماهی همراه با سس سویا می تواند اشتهای هر فردی را تحریک کند .

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه «ماهی سالمون با سس سویا» اختصاص دارد که غذایی با کالری بسیار پایین و مناسب برای افرادی است که رژیم لاغری دارند.

رژیم شوک نوروزی !

فرصت استثنایی کاهش وزن برای نوروز تنظیم رژیم اختصاصی با توجه به علایق غذایی و مزاح شما لاغری تضمینی و اصولی برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام روی دکمه زیر کلیک کنید

برای تهیه این غذا برای ۴ نفر به یک چهارم فنجان سس سویای کم سدیم، یک چهارم فنجان سرکه سفید، یک‌چهارم فنجان سرکه برنج یا بالزامیک، ۲ قاشق غذاخوری شکر، ۳ قاشق غذاخوری پیازچه خردشده، ۳ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده‌شده، ۲۰۰ گرم فیله ماهی سالمون و یک عدد لیموی تازه و برش‌خورده نیاز داریم.

برای آماده کردن این غذا هم کافی است که ابتدا سس سویا، سرکه‌ها، شکر، پیازچه و زنجبیل را باهم مخلوط کنید. این مخلوط را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید. سپس، آن را از روی حرارت بردارید و بعد از خنک شدن، فیله‌های سالمون را داخل سس بیندازید. ظرف سالمون‌های آغشته در سس را حداقل ۳۰ و حداکثر ۱۲۰ دقیقه داخل یخچال بگذارید. حالا فیله‌های طعم‌دار را داخل فر به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تنوری کنید. بعد از سرو غذا، یک تکه لیمو کنار هر بشقاب بگذارید. هر وعده از این غذا حاوی ارزش تغذیه‌ای زیر است:
کالری

منبع:eatingwell

سلامتیسم