anti-cancer-foods

آب پرتقال، لیمو و توت فرنگی ،تخم مرغ و مارچوبه ،جگر مرغ، انواع لوبیا، تخم آفتاب گردان و سبزیجات با برگ های سبز،اسفناج و کاهو یا گوجه فرنگی ، آب گوجه، سس و رب گوجه،چای سبز،انگور و آب انگور، لوبیا،کلم بروکلی، گل کلم، کلم بروکسل، کلم پیچ و بوک چو و… از جمله خوراکی های ضدسرطان هستند

توصیه به خوردن غذاهایی غنی ازآنتی اکسیدان‌ها به همه توصیه شده است.اماآنتی اکسیدان ها چه تعریفی دارند؟ در واقع این مواد شامل ترکیباتی است که می‌تواند تشکیل رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری کنند و در نهایت فراینداکسیداسیون و آسیب سلولی که منجربه پیری وبیماری می‌شود را خنثی نماید.

بعضی ازموادغذایی حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. متخصصان برای جلوگیری از بیماریهایی مانندسرطان و بیماریهای قلبی و فشار خون، مصرف این مواد را به طور مرتب توصیه می کنند.

هفته ای دو کیلو وزن کم کنید !

تا کنون بیش از 3000 نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند. این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه سبز رنگ زیر بزنید

-انواع توت ها: انواع توت ها مانندتمشک،زغال اخته وتوت فرنگی میزان فراوانی ازظرفیت آنتی اکسیدانی را دارا هستند.زغال اخته و تمشک می تواند به جلوگیری ازسرطان وبیماری های قلبی کمک کند. خوردن صبحگاهی این مواد و یا مخلوط کردن آنها با ماست یا غلات در هنگام صبح یا به عنوان عصرانه بسیار مفید است.

– کلم بروکلی: کلم بروکلی در واقع در میان سبزیجات دیگر مدال طلا را می تواند داشته باشد.این سبزی حاوی ویتامین C فراوان است و حتی از یک لیوان شیر کلسیم بیشتری دارد. سولفورافن،یک ماده مغذی موجود درکلم بروکلی،به کاهش خطر ابتلا به بسیاری ازانواع سرطانها منجر می شود.

– سیر: سیردرسراسرجهان به عنوان یک طعم دهنده خوشمزه استفاده می شود. فواید سیر و حتی سیرخام به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی برای کشتن برخی گونه‌های باکتریهای مضراز قرنها پیش شناخته شده است. سیر همچنین برای کاهش فشارخون وکلسترول،حذف فلزات سنگین ازبدن، جلوگیری ازسرطان، بکار می رود و خاصیت ضدقارچ وضدویروسی دارد. یک حبه سیرحاوی ویتامین های A،B و C ،سلنیوم،ید،پتاسیم،آهن،کلسیم،روی ومنیزیم است.