natural-weight-loss

انسان باید به غذاهایی که می خورد دقت کند چون در بالا بردن و یا کاهش دادن وزنش بسیار موثر است سعی کنید از موادی بخورید که متابولیسم را افزایش می دهند تا زودتر وزنمان پایین بیاید در این بخش  غذاهایی را معرفی می کنید که باید در خانه وجود داشته باشد

با پول یک پیتزا لاغر شو

به کمک این کلینیک تخصصی می تونید بیش از ۷ کیلو در یک دوره (۲۱روزه) وزن کم کنید و به اندام ایده آل خودتون برسید.
پشتیبانی و مشاور رایگان
کاهش وزن تضمینی بدون بازگشت

۱ –  ماست یونانی

سرشار از پروتئین و حاوی پروبیوتیک های ضد نفخ  باشد که اون رو به یک میان وعده بسیار مفید برای قبل و بعد ورزش، تبدیل نموده اند. سعی کنید که هر روز از ماست یونانی استفاده کنید.

yogurt

۲ –  چای سبز

تحقیقات نشان می دهند که ورزشکارانی که در طی دوره تحقیق، روزانه ۴ فنجان چای سبز به مدت سه ماه نوشیده بودند، نسبت به کسانی که از سایر نوشیدنی های کافئینه استفاده می کردند، چربی شکمی کمتری داشتند.

۳ –  توت آبی (Blueberries)

این میوه حاوی آنتی اکسیدان هایی می باشد که به بدن کمک می کنند تا به جای ذخیره چربی، اون رو بسوزاند. استفاده از توت آبی در تهیه اسموتی ها و سالاد، طعم متفاوت و لذیذی به این غذاها می دهد.

blueberry

۴ –  قارچ خوراکی

قارچ خوراکی سرشار از ویتامین D می باشد. این ویتامین با کاهش چربی بدن به ویژه در زنان یائسه، درارتباط است. می توانید از قارچ در تهیه سالاد و انواع سس ها، استفاده کنید.

۵ –  نان تهیه شده از غلات کامل

غلات کامل به دلیل محتوای فیبر بالا، برای ینکه هضم شوند به سوزاندن انرژی بیشتر نیاز دارند و در ضمن، معده رو هم دیرتر تخلیه می کنند و گرسنگی رو یه تعویق می اندازند.water-with-lemon

۶ –  مخلوط آب و لیمو

این ترکیب حاوی مقدار زیادی ویتامین C است که هم مقدار هورمون استرس رو کاهش می دهد  و هم در حین آبرسانی به بدن از بروز نفخ جلوگیری می کند و به این ترتیب، متابولیسم رو افزایش می دهد. سعی کنید که روز خودتون رو با یک لیوان آب مخلوط با تکه های لیمو شروع کنید.

۷ –  آووکادو

گرچه خوردن مقدار زیادی آووکادو می تواند باعث اضافه وزن شود اما اگر به مقدار متعادل مصرف شود، به افزایش متابولیسم کمک می کند. می توانید از آووکادو در تهیه سالاد و اسموتی ها استفاده کنید.

۸ –  کلم پیچ و بروکلی

هر دوی این سبزیجات حاوی ایندول-۳-کربینول هستند که با زنواستروژن هایی که به استروژن شباهت دارند، مبارزه می کنند (زنواستروژن ها در افزایش چربی شکم نقش دارند).

۹ –  مرغ و بوقلمون

پروتئین موجود در این مواد غذایی به افزایش متابولیسم و به تأخیر انداختن گرسنگی کمک می کند.

۱۰ –  گوجه فرنگی و سیر

این دو سبزی، جفت بسیار ارزشمندی هستند. هر دوی این مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات مفیدی هستند که هم استرس رو کاهش داده و هم متابولیسم رو افزایش می دهند.

۱۱ –  ماهی سالمون

سالمون سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است و به عضله سازی در بدن کمک می کند. هر قدر که بدن ما عضلات بیشتری داشته باشد، متابولیسم بدن هم بالاتر می رود.

۱۲ –  سیب اورگانیک

فیبر محلول موجود در پوست سیب، به ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کند. هر قدر که قند خون ثبات بیشتری داشته باشد، احتمال ذخیره چربی در شکم هم کمتر می شود.

پس همین حالا محتویات کابینت ها و یخچال رو بررسی کنید و خوراکی ها رو با مواد غذایی که به افزایش متابولیسم کمک می کنند، جایگزین کنید.

منبع : yeka.ir