طراح طب: جراحی زیبایی بینی با استفاده از قالب های کنترلی

جراحی بینی با قالب های کنترلی طراح طب

جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی های بسیار حساس است و در صورت عدم موفقیت عوارض جبران ناپذیری در پی دارد. خوشبختانه امروزه روش های جدیدی برای جراحی زیبایی بینی ایجاد شده اند که عوارض ناشی از آن را به حداقل می رساند. استفاده از قالب های کنترلی و طراحی چهره شما به صورت سه بعدی یکی از روش هایی است که ریسک این عمل را به حداقل می رساند.

با بهره گیری از طراحی چهره به صورت سه بعدی و انتخاب جراح ماهر می توانید تا حدود زیادی از نتیجه جراحی خود با خبر شوید. استفاده از قالب های کنترلی روشی است که برای اطمینان بیشتر شما از نتیجه جراحی و همین طور برای اینکه اطمینان داشته باشید که جراح در حین عمل دقیقا چه قولی به شما داده و خواسته های شما از نتیجه عمل چه میباشد انجام می شود. در این روش مجسمه و قالب هایی از چهره بعد از عمل شما در اختیار جراح قرار میگیرد که در طی فرآیند جراحی با قرار دادن این قالبها بر روی صورتتان به فرم ایده آل میرسید.

روش انجام جراحی زیبایی با قالب های کنترلی

پروسه عمل زیبایی بینی با قالب های کنترلی به شرح ذیل می باشد:

مرحله اول

چهره متقاضی به وسیله ی پیشرفته ترین اسکنر سه بعدی به صورت دقیق و با کیفیت بالا اسکن می شود.

مرحله دوم

در جلسه مشاوره با حضور یک پزشک با تجربه ، مهندس متخصص و متقاضی و همراهان ، بینی دلخواه فرد طراحی میشود . متقاضی در این جلسه میتواند به صورت سه بعدی چهره بعد از عمل خود را مشاهده کند.

مرحله سوم

بعد از اینکه متقاضی فرم بینی قبل از عمل را مشاهده و تایید کرد ، مهندسین و متخصصین مجموعه طراح طب به آنالیز چهره و بینی متقاضی بر اساس نسبت های طلایی صورت میپردازند.