dhokla1

سیستم ایمنی بدن انسان سیستمی  است  که به  مواد غذایی لازم برای داشتن بدنی بی نقص می باشد ولی  آیا شما مواد غذایی مغذی را واردبدن خود می کنید؟ آیا به اندازه لازم  ناشتایی می خورید؟
خیلی از افراد هنگام صبح نمی توانند و یا میل کافی برای خوردن صبحانه ندارند و افرادی هم هستند که تا صبحانه کامل مصرف نکنند نمی توانند سر کار بروند حال شما از کدام گروه هستید؟
میزان مصرف صبحانه هم در زمان های اول صبح می تواند بیشتری تاثیر را در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته باشد. افرادی که بیشترین صبحانه را مصرف می کنند بهترین شادابی و سر زندگی را در زندگی دارند. حال اگر صبحانه را درست و کامل میل می کنید چه غذاهایی را برای صبحانه بر میگیزینید؟
قبل از هر نوع نوشیدنی باید ابتدا مواد غذایی مناسب را به بدن خود وارد کنید انواع سبزیجات همراه با پنیر می توانند این امر را برای شما میسر کنند. خوردن انگور در هنگام صبح بهترین گزینه برای خوردن میوه می باشد انگور به علت بربرای از نظر غذایی با ماه غذایی شیر می تواند بهترین تاثیر را در سلامتی شما داشته باشد.
انگور سیاه همراه با گردو و کنجد بیشترین تاثیر را در سلامتی شما خواهند داشت و ترکیب کردن آنها با هم می توانند میزان انرژی برای شما تامین کنند و از نظر چاق شدن و یا کمبود خون و فشار خون مشکلی نداشته باشید

منبع-banoofa