shutterstock_394568839-nurses-natrot-opener

پرستاران بیش از هر کسی ارتباط نزدیک و شخصی با بیماران دارند و این که مراقب سلامتی خود باشند خیلی مهم است. آن ها سخت کار می کنند و نمی توانند بیمار شوند و در نزدیکی بیمارانی قرار بگیرند که با سیستم ایمنی آنها در ارتباط هستند. ما بارها شنیده ایم که قبل از مراقبت از از دیگران از خودتان مراقب کنید.

پرستاران بیش از هر کسی ارتباط نزدیک و شخصی با بیماران دارند و این که مراقب سلامتی خود باشند خیلی مهم است. آن ها سخت کار می کنند و نمی توانند بیمار شوند و در نزدیکی بیمارانی قرار بگیرند که با سیستم ایمنی آنها در ارتباط هستند. ما بارها شنیده ایم که قبل از مراقبت از از دیگران از خودتان مراقب کنید. قبل از استفاده از ماسک اکسیژن، باید درست نگه داشتن آن را تمرین کنید. اما پرستاران مجبورند که آن را داخل دهان خود قرار دهند و پرستاران واقعاً این کار را انجام می دهند.
آن ها چهره ی خود را لمس نمی کنند.
معمولاً انتقال بیماری از طریق بینی، چشم، دست و دهان است دکتر کنستانتین دکترای BSN در بیمارستان UNC می گوید به جای استفاده از دست برای خارش بینی یا مالش چشم، پرستاران باید از یک دستمال کاغذی یا از ساعدشان استفاده کنند. برای جلوگیری از انتقال ویروس از ماسک و دستکش های مناسب استفاده کنند و فاصله ی خود را از بیمار حفظ کنند.
آن ها نهار خود را از قبل آماده و بسته بندی می کنند.
تغییرات ساعت کاری و طولانی مدت بودن آن باعث انتخاب های ضعیفی برای شما می شود. میوه ها و سبزیجات سالم را انتخاب و قبل ازبسته بندی، خوب می شویند. از غذاهایی که ایمنی بدن را افزایش می دهد مانند: ماست، سوپ مرغ و سیب زمینی شیرین استفاده می کنند.
آن ها علی رغم کار طولانی مدت روی پای خود می ایستند (گاهی قدم می زنند).
استفاده از هوای تازه در محیط بیرون یمارستان بعد از چند ساعت کار و پیاده روی تا منزل به جای استفاده از اتوبوس علاوه بر تأثیر مثبت و مفیدی که دارد، باعث آرامش بیشتر نیز می شود. براساس تحقیقات دانشگاه ایالتی آپالاچی روزانه 30 تا 45 دقیقه پیاده روی سریع سلول های ایمنی بدن را به گردش در می آورد و تا 40% ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.
آن ها از تعطیلاتشان استفاده می کنند.
استفاده ی کافی از تعطیلات روزانه باعث جلوگیری از استرس و فرسودگی شغلی می شود.
آن ها احساسات خود را سرکوب نمی کنند.
براساس تحقیقات دانشگاه تگزاس یادداشت های روزانه به علت درگیر بودن احساسات، سلول های ایمنی بدن را تقویت و علائم آسم و رماتیسم را کاهش می دهد.
آن ها خوش بین هستند.
داشتن نگرش مثبت باعث تسریع روند بهبودی می شود. براساس مطالعات انجام شده توسط مدیر پرستاری در UNC که 4 سال به طول انجامید؛ مثبت اندیشی باعث کاهش استرس، جلوگیری از فرسایش شغلی و درنتیجه سلامتی بهتر و بیشتر است.

در این باره بیشتر بخوانید: علت مقاومت پرستاران نسبت به ابتلا به بیماری ها

ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط دکتر سلام با موضوع عمومی

پیشنهاد سردبیر

  • پیراشکی هایی با طعم مرگ!
  • درمان آرتریت عفونی را باهم مرور میکنیم
  • با موسیقی درمانی از شر استرس رها شوید
  • برای دانه های مزاحم روی صورت چه کنیم
  • والدین کودکان بد غذا بخوانند
  • آمار جدید از قاچاق وسایل دندانپزشکی
  • علل ابتلا به کمر درد های پس از بارداری چیست؟
  • چکار کنیم که رضایتمان از زندگی بیشتر شود؟
  • تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری و لانه‌گزینی
  • آیا آرایشگاه ها هپاتیت را منتقل میکنند؟
  • توصیه دندانپزشکی برای ایجاد پلاک دندان
  • سرایت یا اپیدمی افسردگی
  • اهمیت خوب گذراندن آخر هفته
  • میوه پائیزی ضد چربی خون
  • مراقبت از جوانی با این روش ها
  • محبوبترین ها

  • 15 نکته درباره کمتر غذا خوردن
  • مواد غذایی ضدالتهابی که باید به رژیم غذاییتان اضافه کنید
  • برخی اشکالات رایج در رژیم‌های غذایی
  • همه چیز درمورد ماکارونی و ارزش غذایی آن
  • مصرف روغن های خوراکی با رعایت این نکات
  • فواید ویتامین E برای ناباروری
  • با استفاده از سرکه بالزامیک به سرعت لاغر شوید
  • همه چیز درمورد آب و میزان مورد نیاز بدن
  • در وعده شام این اشتباهات را انجام ندهید
  • ارزش غذایی عسل
  • چه غذاهایی اسهال را بدتر می کند
  • نکاتی مهم و ضروری برای افرادی که اضافه وزن دارند
  • برای کاهش وزن این نکات اشتباهند
  • روشی آسان برای کاهش وزن در کوتاه مدت
  • اگر مشکل تیروئید دارید ، این رژیم غذایی را در پیش گیرید
  • درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است