shutterstock_394568839-nurses-natrot-opener

پرستاران بیش از هر کسی ارتباط نزدیک و شخصی با بیماران دارند و این که مراقب سلامتی خود باشند خیلی مهم است. آن ها سخت کار می کنند و نمی توانند بیمار شوند و در نزدیکی بیمارانی قرار بگیرند که با سیستم ایمنی آنها در ارتباط هستند. ما بارها شنیده ایم که قبل از مراقبت از از دیگران از خودتان مراقب کنید.

پرستاران بیش از هر کسی ارتباط نزدیک و شخصی با بیماران دارند و این که مراقب سلامتی خود باشند خیلی مهم است. آن ها سخت کار می کنند و نمی توانند بیمار شوند و در نزدیکی بیمارانی قرار بگیرند که با سیستم ایمنی آنها در ارتباط هستند. ما بارها شنیده ایم که قبل از مراقبت از از دیگران از خودتان مراقب کنید. قبل از استفاده از ماسک اکسیژن، باید درست نگه داشتن آن را تمرین کنید. اما پرستاران مجبورند که آن را داخل دهان خود قرار دهند و پرستاران واقعاً این کار را انجام می دهند.
آن ها چهره ی خود را لمس نمی کنند.
معمولاً انتقال بیماری از طریق بینی، چشم، دست و دهان است دکتر کنستانتین دکترای BSN در بیمارستان UNC می گوید به جای استفاده از دست برای خارش بینی یا مالش چشم، پرستاران باید از یک دستمال کاغذی یا از ساعدشان استفاده کنند. برای جلوگیری از انتقال ویروس از ماسک و دستکش های مناسب استفاده کنند و فاصله ی خود را از بیمار حفظ کنند.
آن ها نهار خود را از قبل آماده و بسته بندی می کنند.
تغییرات ساعت کاری و طولانی مدت بودن آن باعث انتخاب های ضعیفی برای شما می شود. میوه ها و سبزیجات سالم را انتخاب و قبل ازبسته بندی، خوب می شویند. از غذاهایی که ایمنی بدن را افزایش می دهد مانند: ماست، سوپ مرغ و سیب زمینی شیرین استفاده می کنند.
آن ها علی رغم کار طولانی مدت روی پای خود می ایستند (گاهی قدم می زنند).
استفاده از هوای تازه در محیط بیرون یمارستان بعد از چند ساعت کار و پیاده روی تا منزل به جای استفاده از اتوبوس علاوه بر تأثیر مثبت و مفیدی که دارد، باعث آرامش بیشتر نیز می شود. براساس تحقیقات دانشگاه ایالتی آپالاچی روزانه 30 تا 45 دقیقه پیاده روی سریع سلول های ایمنی بدن را به گردش در می آورد و تا 40% ابتلا به بیماری را کاهش می دهد.
آن ها از تعطیلاتشان استفاده می کنند.
استفاده ی کافی از تعطیلات روزانه باعث جلوگیری از استرس و فرسودگی شغلی می شود.
آن ها احساسات خود را سرکوب نمی کنند.
براساس تحقیقات دانشگاه تگزاس یادداشت های روزانه به علت درگیر بودن احساسات، سلول های ایمنی بدن را تقویت و علائم آسم و رماتیسم را کاهش می دهد.
آن ها خوش بین هستند.
داشتن نگرش مثبت باعث تسریع روند بهبودی می شود. براساس مطالعات انجام شده توسط مدیر پرستاری در UNC که 4 سال به طول انجامید؛ مثبت اندیشی باعث کاهش استرس، جلوگیری از فرسایش شغلی و درنتیجه سلامتی بهتر و بیشتر است.

در این باره بیشتر بخوانید: علت مقاومت پرستاران نسبت به ابتلا به بیماری ها

5 1000
ارسال شده در 25 آبان 1395 توسط با موضوع عمومی | 225 بازدید

پیشنهاد سردبیر

  • آشنایی با این معجزه ماست
  • خواص و فواید بی نظیر عسل
  • واکسن آنفلوآنزا به این افراد تزریق نکنید
  • آمار باورنکردنی استفاده ایرانیان از دندان مصنوعی
  • رفع عارضه های مختلف بدن با کمک گیلاس
  • آرامش می خواهید؛ پس بخوانید
  • دلیل استفاده از داروهای ادرار آور در ورزشکاران
  • پیاده روی چه تاثیری بر روی سلامت مغز دارد
  • محبوبترین ها

  • برای داشتن شکمی تخت این سه ورزش مهم را انجام دهید
  • پس از هر نوع فعالیت ورزشی بدنتان را سرد کنید
  • استفاده از دوچرخه و مقابله با مرگ ناگهانی
  • هر چقدر میزان تستسترون زیادتر باشد عضله زیادتر است
  • چقدرپیاده روی کنیم تا اختلالات تنفسی بهبود یابد
  • کلسیم در بدن ورزشکاران چه نقشی را ایفا می کند
  • از بین بردن درد عضلات بدن با ورزش !
  • عضلات را به آسانی طبق این تکنیک ترمیم دهید
  • رپورتاژ

  • لبخندی دلنشین و جذاب
  • ارائه خدمات ارتودنسی با استفاده از روش های نوین و پیشرفته
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • ورزش و یوگا در بارداری و توصیه های مربوطه
  • ایمپلنت بهترین روش برای کاشت دندان و زیبایی صورت
  • الو دکتر

    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    تلگرام دکتر سلام
    دکتر هومن عشقی

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما