مشاوره زیبایی
گروه پزشکان برنا
دکتر غلامرضا اکبری
پزشک پوست و مو
دکتر خیرخواه
دکتر خیرخواه
جراح و متخصص پوست و مو ، لیفت با نخ
کلینیک یکتا/ساختمان پزشکان
کلینیک یکتا
مجهزترین کلینیک پوست و مو زیبایی با دستگاه لیزر الکساندرایت
ساختمان پزشکان، دکتر حبیب سهرابی
دکتر حبیب سهرابی
متخصص گوش،حلق،بینی جراح زیبایی بینی
دکتر فرزاد فرامرزی
دکتر فرزاد فرامرزی
فوق تخصص آندوسکوپی و کولونوسکوپی بدون درد
طراح طب
طراح طب
مرکز اسکن و طراحی سه بعدی جراحی زیبایی صورت
دکتر مقیمی
دکتر مهرداد مقیمی
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
ساج
کلینیک ساج
زنان و زایمان
دکتر مجید صالح
دکتر مجید صالح
متخصص جراحی فک وصورت،زیبایی بینی
کلینیک سیب سرخ
دکتر داوود مقامی
هایفو:لیفت صورت بدون جراحی
دکتر عارفی
دکتر وحید عارفی
جراح و متخصص بیماری های لثه
کلینیک دندانپزشکی پارسا/ساختمان پزشکان
کلینیک دندانپزشکی پارسا
ایمپلنتوژیست
دکتر ایمانی
دکتر محمدتقی ایمانی
فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و ترمیمی
ایران نوین
کلینیک ایران نوین
کاشت مو
کلینیک سیب سبز
کلینیک سیب سبز
آفر ویژه برای پکیجها
دکتر شاهین بهجو
دکتر شاهین بهجو
پیکر تراشی مدرن با روش لیپوماتیک ، بورد تخصصی پلاستیک

shutterstock_208331287-shrinking-chameleonseye-opener

فیزیوتراپ و بیوشیمیست دیوید ویلیامز می گوید: با آغاز سن 40 سالگی، هر 10 سال حدود 25/1 سانتی متر قد شما کوتاه تر می شود. به این دلیل که کشش و چسبندگی مهره های ژل مانند ستون فقرات بر اثر گذشت زمان بیشتر و احتمال له شدن یا خورده شدنشان افزایش می یابد.

فیزیوتراپ و بیوشیمیست دیوید ویلیامز می گوید: با آغاز سن 40 سالگی، هر 10 سال حدود 25/1 سانتی متر قد شما کوتاه تر می شود. به این دلیل که کشش و چسبندگی مهره های ژل مانند ستون فقرات بر اثر گذشت زمان بیشتر و احتمال له شدن یا خورده شدنشان افزایش می یابد.

او همچنین اضافه می کند، از بین رفتن استحکام استخوان و پوکی استخوان، ضعف عضلات، صاف شدن قوس پا نیز باعث کوتاه شدن قد می شود. قوز کردن وخم شدن به سمت جلو هنگام استفاده از کامپیوتر و موبایل باعث می شود تا عضلات و تاندون های شما تحت فشار کشیده شوند و به مرور صاف ایستادن برایتان مشکل می شود. در افراد مسن تر این کم شدن ارتفاع، خطر آسیب به بدن را افزایش می دهد.

چه کار می توانیم بکنیم؟

۱- آموزش مجدد مغز:
بدن و مغز خود را با یگدیگر هماهنگ کنید. یکی از این روش ها تمرین تعادل است. الف_ از یک میز کمک بگیرید و سعی کنید روی یک پا به مدت یک دقیقه بایستید. سپس پای خود را عوض کنید. با تمرین مکرر پس از مدتی بدون استفاده از میز می توانید روی یک پای خود بایستید.
ب_ یک خط مستقیم در شکاف بین دو فرش در نظر بگیرید و با انگشت پا روی آن راه بروید.

۲- کنترل حرکت:
انجام ورزش هایی که نیاز به هماهنگی دست و چشم دارد. مانند تنیس، بسکتبال و گلف باعث می شود تا مغز و بدن خود را روی یک صفحه مدیریت کنید.

۳- تلاش برای تنظیم صفحه نمایشتان:

تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت خود مشکل اساسی هستند. هنگام استفاده از این وسایل مجبورید شانه های خود را به سمت جلو و سر را به سمت پایین قرار دهید. در طولانی مدت این امر موجب تغییر وضعیت و خمیدگی بدن شما می شود. بنابراین هنگام تایپ بهتر است آرنج خود را در زاویه 90 درجه قرار دهید. این امر مانع التهاب تاندون در مچ دست و آرنج می شود.

۴- حرکات کششی برای صاف کردن بدن:

با چرخش شانه ها شروع کنید. به آرامی شانه های خود را به سمت بالا، پایین، چپ و راست بچرخانید. هر سمت به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه. سپس تیغه یا بالای شانه های خود را فشرده کنید. آن ها را برای چند ثانیه به عقب بکشید و دوباره به سمت جلو به هم نزدیک کنید و به مدت 30 ثانیه این کار را تکرار نمایید. این نوع حرکات کششی موجب کاهش فشار روی مهره ها و ستون فقرات شده و به تقویت ستون فقرات کمک می کند.

در این باره بیشتر بخوانید: 12 کلید طلایی برای افزایش قد

5 1000
ارسال شده در 10 آذر 1395 توسط با موضوع آناتومی و فیزیولوژی انسان
کد کم چیست؟

کدکم می تواند از دندان ها اسکن سه بعدی بگیرد و در همان لحظه اقدام به ساخت کل یا بخشی از دندان با ظرافت فوق بالا نماید.

اطلاعات بیشتر
دندانپزشکی دکترسلام

درباره ی دکتر سلام

مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما پذیرش آگهی
x