لاغرشو کم کردن وزن کاهش وزن رژیم غذایی رایگان رژیم غذایی 21 روزه

با روز سوم رژیم لاغری ۲۱ روزه در خدمت شما هستیم، امیدوارم که تا به اینجای برنامه خوب پیش رفته باشین و تونسته باشین به اشتهای کاذبتون غلبه کنید. ما سعی کردیم در مدت این ۲۱ روز یکسری رژیم هایی با کالری ۱۴۰۰-۱۲۰۰ در اختیارتون قرار بدیم که در صورت تمایل شما کاربران گرامی این روند رژیم های لاغری را ادامه خواهیم داد و سعی و تلاش ما بر این است که الگوهای غذایی صحیح را با شما در میان بگذاریم.

برای مشاهده ی بقیه روزهای رژیم اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنیم که مصرف غذای های فست فود را در این بیست و یک روز به کلی کنار بگذارید

مضرات استفاده از Fast Food:

  • چاقی
  • افزایش چربی های مضر خون
  • پوسیدگی دندان ها در اثر مصرف زیاد نوشابه
  • کمبود مواد مغذی
  • فشار خون در اثر وجود نمک فراوان در این نوع غذاها
  • پرخوری
  • کم رنگ شدن نقش غذاهای سنتی

نمونه برنامه غذایی روز سوم

  • صبحانه (۸ صبح):

۱ لیوان شیر کم چرب + ۳ عدد بیسکویت ساقه طلایی + ژله رژیمی ۲ ق غ

  • میان وعده صبح (۱۰ و ۱۲ صبح):

۱ عدد سیب + ۱ عدد لیمو شیرین + ۱۰ عدد بادام خام + چای سبز همراه با به لیمو ۱ فنجان + هویج رنده شده آزادانه مصرف شود.

درباره بادام بیشتر بدانید:

بادام کلسترول بد خون را کاهش داده و از بروز بیماری های قلبی ـ عروقی جلوگیری می کند. از شکل گیری سنگ صفرا جلوگیری می کند. پروتئین موجود در ۱/۴ فنجان بادام، از پروتئین ۱ عدد تخم مرغ متوسط بیشتر است. همچنین به دلیل انرژی زا بودن، بادام گزینه خوبی در میان وعده می باشد.

  • ناهار (۲ ظهر):

برای یادآوری گفته می شود که نیم ساعت قبل ناهار سالاد بدون سس مایونز مصرف کنید به جای سس از سرکه بالزامیک و ۱ ق غ روغن زیتون استفاده کنید.

عدس پلو (عدس پخته + برنج آبکش + گوشت چرخ کرده) مجموعا ۸ قاشق غذاخوری سرخالی + سالاد شیرازی به همراه آبلیمو و روغن زیتون ۱ کاسه متوسط + دوغ بعد اتمام غذا ۱.۵ لیوان

  • عصرانه (۴و ۶ عصر):

۱ عدد پرتقال + ۲ عدد نارنگی + ۵ عدد مویز + چای سبز + کاهو و کرفس آزاد مصرف شود

  • شام (۷ شب) :

بامجان کبابی ۳ عدد متوسط + ماست کم چرب ۱ لیوان + خیار ۲ عدد + پودر نعناع و گل خشک

  • قبل خواب:

۱ لیوان شیر + ۱ قاشق مربا خوری عسل

 

تهیه و تنظیم :ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

لاغرشو:

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز دوم

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز اول

کمپین لاغرشو دکتر سلام لاغری در ۲۱ روز

منبع: دکتر سلام

 

5 1000
ارسال شده در 13 دی 1395 توسط با موضوع تغذیه | 2,164 بازدید
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 2 دیدگاه )

تایید کنید که ربات نیستید !!!

  • سلام وقت بخیر ممنون بابت برنامه ی خوبتون من روز دوم برنامه هستم به جای نان جو از نان دیگری برای نهار میتونم استفاده کنم؟در برنامه ی روز سوم هم به جای بادمجان کبابی می تونم از غذای دیگه استفاده کم

  • پیشنهاد سردبیر

  • خواص درمانی گیاه اسفند یا اسپند
  • بروز حقیقت فرزند خواندگی به فرزند
  • آسیب های انواع مواد غذایی نشاسته دار
  • ازاین عادات اجتناب کنید تا سینه هایتان افتاده نشود
  • 4 ورزش آسان که گردش خون را تنظیم میکنند
  • تقویت استخوان بندی با این روش ها
  • هشدار! همیشه آمپول انسولین را در یک نقطه تزریق نکنید
  • به خاطر هفته بهداشت جهانی: نکاتی درباره ایمنی غذا
  • محبوبترین ها

  • خطرات تلفن همراه برای سلامتی
  • مقایسه دستمال کاغذی و خشک کن برقی
  • برای کاهش چربی پوست در این ساعات حمام کنید
  • اهمیت رعایت برخی نکات بهداشتی در سینما
  • آنفولانزای معده (اسهال و استفراغ)
  • نکاتی طلایی برای داشتن معده ای سالم و جلوگیری از بیماری آن
  • روش های پیشگیری کننده از انتقال سرماخوردگی
  • تجهیزات مورد نیاز در استخرها
  • رپورتاژ

  • لیفت‌پلاس، آخرین تکنیک لیفت صورت، گردن و ابرو
  • خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل بهتر است یا خرید تور ؟
  • بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو کدام است ؟
  • دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت
  • پوستی به لطافت و درخشندگی ابریشم
  • الو دکتر

    دکتر هومن عشقی
    سرطان های لب و دهان با مصرف ناس
    تلگرام دکتر سلام

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید
    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است همکاری با ما