لاغرشو کم کردن وزن کاهش وزن رژیم غذایی رایگان رژیم غذایی 21 روزه

با روز سوم رژیم لاغری ۲۱ روزه در خدمت شما هستیم، امیدوارم که تا به اینجای برنامه خوب پیش رفته باشین و تونسته باشین به اشتهای کاذبتون غلبه کنید. ما سعی کردیم در مدت این ۲۱ روز یکسری رژیم هایی با کالری ۱۴۰۰-۱۲۰۰ در اختیارتون قرار بدیم که در صورت تمایل شما کاربران گرامی این روند رژیم های لاغری را ادامه خواهیم داد و سعی و تلاش ما بر این است که الگوهای غذایی صحیح را با شما در میان بگذاریم.

برای مشاهده ی بقیه روزهای رژیم اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنیم که مصرف غذای های فست فود را در این بیست و یک روز به کلی کنار بگذارید

مضرات استفاده از Fast Food:

  • چاقی
  • افزایش چربی های مضر خون
  • پوسیدگی دندان ها در اثر مصرف زیاد نوشابه
  • کمبود مواد مغذی
  • فشار خون در اثر وجود نمک فراوان در این نوع غذاها
  • پرخوری
  • کم رنگ شدن نقش غذاهای سنتی

نمونه برنامه غذایی روز سوم

  • صبحانه (۸ صبح):

۱ لیوان شیر کم چرب + ۳ عدد بیسکویت ساقه طلایی + ژله رژیمی ۲ ق غ

  • میان وعده صبح (۱۰ و ۱۲ صبح):

۱ عدد سیب + ۱ عدد لیمو شیرین + ۱۰ عدد بادام خام + چای سبز همراه با به لیمو ۱ فنجان + هویج رنده شده آزادانه مصرف شود.

درباره بادام بیشتر بدانید:

بادام کلسترول بد خون را کاهش داده و از بروز بیماری های قلبی ـ عروقی جلوگیری می کند. از شکل گیری سنگ صفرا جلوگیری می کند. پروتئین موجود در ۱/۴ فنجان بادام، از پروتئین ۱ عدد تخم مرغ متوسط بیشتر است. همچنین به دلیل انرژی زا بودن، بادام گزینه خوبی در میان وعده می باشد.

  • ناهار (۲ ظهر):

برای یادآوری گفته می شود که نیم ساعت قبل ناهار سالاد بدون سس مایونز مصرف کنید به جای سس از سرکه بالزامیک و ۱ ق غ روغن زیتون استفاده کنید.

عدس پلو (عدس پخته + برنج آبکش + گوشت چرخ کرده) مجموعا ۸ قاشق غذاخوری سرخالی + سالاد شیرازی به همراه آبلیمو و روغن زیتون ۱ کاسه متوسط + دوغ بعد اتمام غذا ۱.۵ لیوان

  • عصرانه (۴و ۶ عصر):

۱ عدد پرتقال + ۲ عدد نارنگی + ۵ عدد مویز + چای سبز + کاهو و کرفس آزاد مصرف شود

  • شام (۷ شب) :

بامجان کبابی ۳ عدد متوسط + ماست کم چرب ۱ لیوان + خیار ۲ عدد + پودر نعناع و گل خشک

  • قبل خواب:

۱ لیوان شیر + ۱ قاشق مربا خوری عسل

 

تهیه و تنظیم :ساناز مطلبی خامنه کارشناس تغذیه و رژیم درمانی

لاغرشو:

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز دوم

رژیم لاغری ۲۱ روزه – روز اول

کمپین لاغرشو دکتر سلام لاغری در ۲۱ روز

منبع: دکتر سلام

 

ارسال شده در 13 دی 1395 توسط 21 روز با موضوع تغذیه
  • سلام وقت بخیر ممنون بابت برنامه ی خوبتون من روز دوم برنامه هستم به جای نان جو از نان دیگری برای نهار میتونم استفاده کنم؟در برنامه ی روز سوم هم به جای بادمجان کبابی می تونم از غذای دیگه استفاده کم

  • پیشنهاد سردبیر

  • حرکات ورزشی دراز مدت سبب تغییرات اِپی ژنتیکی عضله می گردد
  • افزایش مهارت های اجتماعی برای دوست یابی
  • جوشکارها مراقب پارکینسون باشند
  • یک دنیا عارضه برای تاتو
  • اگر دچار ناباروری مردانه هستید جهت رفع آن این موارد را بخوانید
  • چاقی از عوامل ایجاد فشار خون
  • رایج ترین سوالات در مورد کرم های موبر
  • نه به محصولات خوشبو کننده
  • محبوبترین ها

  • پیامدهای منفی خواب نامنظم
  • با جوش شیرین لاغر شوید
  • رفع موارد کم آبی در بدن
  • عوامل ایجاد کننده مشکلات خانوادگی
  • مدیریت بهینه هزینه های زندگی
  • جوراب پوشیدن در هنگام خواب چه فوایدی دارد؟
  • آموزش های لازم برای مطالعه مفید
  • همه عوارض کار کردن زیاد
  • رپورتاژ

  • اپتی ویژن، درمان نوین خستگی چشم
  • بیماری های پستان (اعمال جراحی-کنترل و بررسی توده ها و سرطان پستان)
  • کلینیک سیب سرخ -گونه‌گذاری،فرم‌دهی چانه، برجسته‌سازی لب
  • هایفو HIFU – لیفت صورت بدون جراحى
  • بهترین و کم هزینه ترین گزینه لیپوماتیک
  • الو دکتر

    درباره ی دکتر سلام

    مجله پزشکی دکتر سلام (hiDoctor.ir) در تاریخ دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرد. در حال حاضر سایت دکتر سلام با بیش از ۱۰۰ پزشک و متخصص، مترجم، کارمند و کسانی که در رشته های مرتبط هستند در حال همکاری است.

    خبرنامه

    با عضویت در خبرنامه ی دکتر سلام از آخرین مطالب و مقالات پزشکی و سلامتی با خبر شوید

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است